+BigShot מופעל להתנתק?

מסך ירוק: מה גורם לנסיקה של מניות הקנאביס?

בעוד שהמדדים המובילים שוברים שיאים, המניות ה"ירוקות" אף עוברות אותם: עליות של עד 46 אחוז בחודש אחד. האם הצהרת סגניתו המיועדת של ביידן הובילה לנסיקה?

שתף כתבה

בית מרקחת לקאנביס באורגון
גם המסכים ירוקים. בית מרקחת הומאופתי באורגון

תוכן עניינים

מניות חברות הקנאביס מתפוצצות בימים האחרונים ומזנקות בניו יורק. העובדה הזאת מעוררת עניין רב בקרב המשקיעים, לאחר שחמש מדינות בארה"ב הסירו מגבלות על מכירת מריחואנה (קנאביס). הדבר יצר מצב שבו 49 מדינות בארה"ב מתירות שימוש במריחואנה לצרכים רפואיים או לשם הנאה. התוצאות: אורורה קנאביס עלתה בסוף השבוע ב-18 אחוז, מניית אפריה הקנדית עלתה ב-5.3 אחוז לאחר שהודיעה כי בכוונה להיכנס לשוק בארה"ב ומניית טילריי הוסיפה 17.6 אחוז.

בכלל, עושה רושם ששלוש חברות הקנאביס הגדולות בוול סטריט, רושמות את אחד החודשים הטובים מאז נוסדו בחודש האחרון. קאנופי גרות' רשמה עליה של יותר מ-46 אחוז, קרונוס גרופ עליה של כמעט 20 אחוז ואפריה עלתה ב-13.5 אחוז. נכון שהן עדיין לא נמצאות בשיא של סוף 2018 (קאנופי עדיין רחוקה כ-62 אחוז משיאה באותה תקופה), אבל הראלי המרשים הזה גורם לסקרנות רבה בקרב המשקיעים.

וזה עדיין לא הכל. גם קרנות הסל נמצאות בתמונה. כך למשל, קרן ETFMG לגידולים אלטרנטיביים עלתה ב-5 אחוז, לאחר שמצביעים במדינות ניו ג'רזי, אריזונה, מיסיסיפי, דרום דקוטה ומונטנה הצביעו בעד הסרת המגבלות על סחר בסם.

העליה המטאורית גורמת ללא מעט סימני שאלה בארצות הברית. אף אחד מהמועמדים לנשיאות לא הכריז על מדיניות כלשהי בנוגע לשימוש במריחואנה. יחד עם זאת, זכור עניין אחד מהעימות האחרון בין המועמדים לתפקיד סגן נשיא הארצות הברית: סגניתו המיועדת של ביידן, קמלה האריס, טענה כי אם ביידן ייבחר יבוטל רישום פלילי למשתמשים במריחואנה. האם זה מה שגרם לנסיקה? את התוצאות נוכל לדעת בחודש הקרוב, לאחר קבלת הפנים לנשיא החדש.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן