+BigShot מופעל להתנתק?

מתאוששת: רשות התעופה החזירה את מטוסי הבואינג. המניה "השתוללה"

עכשיו זה רשמי: אחרי 20 חודשים של הקפאה, רשות התעופה הפדרלית אישרה את מטוסי ה-737 שקורקעו והוריד את מפלס הלחץ בקרב מי שפיתח תקוות בהשקעה בשוק ההון בתחום חברות התעופה (נסיקה של 40 אחוז בחודש האחרון). וגם: אחרי הודעת מודרנה, פייזר טוענת כי הניסוי בחיסון הציג יעילות גבוהה יותר

שתף כתבה

גם הוא נוסק. מטוס ה-737 ממריא מאוסטרליה (Photo by Timothy Werner on Unsplash)

תוכן עניינים

השקעה בשוק ההון מצריכה לעתים סבלנות רבה. עבור משקיעי בואינג, שחוו חוסר ודאות בתקופת הקורונה, הגיע בשורה טובה. אחרי תקופה ארוכה של ספקולציות, עכשיו זה רשמי: רשות התעופה הפדרלית בארה"ב אישרה לחברת התעופה בואינג להחזיר את מטוסי ה-737 שלה לפעילות. האישור ניתן פחות משנתיים מאז קורקעו.

בואינג 737, למי שלא זוכר, קורקע מטיסות בחודש מרץ 2019. הסיבה: שתי התרסקויות גבו את חייהם של 346 בני אדם והכניסו את החברה למשבר שהיה לה קשה לצאת ממנו. כעת, החלטת הרגולטור תורמת לתהליך ההתאוששות של החברה, שמניותיה עולות. בעקבות ההודעה, עוד לפני פתיחת המסחר אמש, זינקה המניה ב-6.8 אחוז אבל סיימה בירידה של יותר משלושה אחוזים. כל זה, כמובן, לא מעוות את התוצאות שלה בחודש האחרון – נסיקה של 40.8 אחוז.

רק לפני ארבעה ימים פורסם בפורטל כי בואינג אמורה לקבל בקרוב חוזי עתק, עבור רכישת של מטוסי F15 מתקדמים בקטאר. החברה תספק סיוע צבאי בסכום של יותר מ-800 מיליון דולר ותספק 36 מטוסים כאלה. כמו כן, החברה תספק שירותי תחזוקה ואימון לוותים למטוסים למשך חמש שנים וכן שירותי תמיכה ותחזוקה. שווי שתי העסקאות הוא יותר מ-300 מיליון דולר. בנוסף, החברה תקים מרכז תחזוקה והדרכה לצוותי אוויר בקטאר ותספק חלפים ותמיכה לוגיסטית בחוזה של 500 מיליון דולר. את ההשפעה של ההודעות האחרונות על המסחר בשוק ההון האמריקאי ועל חברות התעופה, כך נראה, נוכל לגלות בשבועות הקרובים.

עולה. מניית בואינג בשבוע האחרון

בנושא אחר: אם דיברנו קודם על כך שהשקעה בשוק ההון דורשת סבלנות, נראה כי זו, לפחות בינתיים, השתלמה למשקיעי חברות התרופות פייזר ומודרנה. תשעה ימים לאחר פרסום התוצאות הראשוניות, שקבעו יעילות של 90 אחוז עבור הניסוי לחיסון בקורונה, פייזר האמריקאית וביונטק הגרמנית הודיעו: נמצאה יעילות של 95 אחוז. ההודעה הזאת מגיעה בצל הודעת חברת מודרנה, לה הסכם עם ישראל בנוגע למתן חיסונים, לפיה היא מצאה יעילות של 94.5 אחוז בניסוי שערכה.

בשלב השלישי של הניסוי, לקחו חלק כ-43 אלף משתתפים. 170 מהמשתתפים נדבקו בקורונה, 162 מהם קיבלו את מנת הדמה ושמונה את מנות החיסון האמיתי. החברה מצאה יעילות של 95 אחוז בטיפול בנגיף. מנכ"ל ביונטק אוגור סאהין אמר לתקשורת כי "הניתוח הסופי מחזק את התוצאות החיוביות שפורסמו בתשיעי בנובמבר. הם מלמדים כי החיסון שלנו יכול לספק רמה גבוהה של הגנה נגד הקורונה 29 ימים לאחר קבלת המנה הראשונה".

החיסונים של פייזר ומודרנה מתבססים על שינוי עיקרי אחד: מודרנה דורשת לשמור את החיסון בטמפרטורה של מינוס 20 מעלות, כשפייזר שומרת על החיסון בטמפרטורה של מינוס 70 מעלות.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן