+BigShot מופעל להתנתק?

עוד חקירה נגד טבע. בואינג נוסקת בעקבות עסקאות ענק

אחרי שהבנתם מהי אופציה, פורטל ביג שוט ניוז מביא לכם את המושגים הבסיסיים: מהו מועד פקיעת האופציה ומדוע סטיית התקן כל כך חשובה? עמיר רובשטיין עם הפרטים

שתף כתבה

מטוס בואינג
יעלה לאוויר בימים הקרובים. מטוס בואינג 737 באתונה

תוכן עניינים

המסחר בתל אביב נפתח הבוקר על רקע הנעילה הירוקה ביום שישי בוול סטריט. מדד הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P 500 עלו ב-1.4 אחוז והנאסד"ק התחזק באחוז אחד.

המסחר נפתח על רקע הפרסומים בסוף השבוע בנוגע לחברת טבע, שעלתה בתחילת המסחר בכשני אחוז וסיימה אותה בירידה של יותר משלושה אחוז. הסיבה: דיווח כי הרשויות באירופה פתחו בחקירה נגד החברה, זאת בחשד למכירות הקופקסון באירופה. עדיין לא ברור כיצד יגיב השוק לחקירה החדשה. בשנים האחרונות פורסמו מספר ידיעות בנוגע לחקירות נגד החברה. רק בחודש אוגוסט, דווח כי ארה"ב תובעת את החברה בגין מתן שוחד לכאורה לבתי מרקחת. לאחר מכן החליט משרד המשפטים במדינה להגיש תביעה נגד החברה בפרשת תיאום מחירי התרופות.

טבע פרסמה רק בשבוע שעבר את תוצאות הרבעון השלישי שלה. החברה הייתה קרובה לצפי האנליסטים בשורה הגבוהה, כשהודיעה על הכנסות של כמעט ארבעה מיליארד דולר – קצת יותר משני אחוזים פחות מהצפי. יחד עם זאת, החברה עמדה בשורה התחתונה של האנליסטים – רווח מתואם של 58 סנט למניה.

גם מניית בואינג מרכזת עניין במסגרת המסחר בשוק ההון האמריקאי. בשבוע שעבר, על רקע הודעת פייזר על הצלחה בניסוי לחיסון לקורונה, היא השלימה עליה מרשימה של 22 אחוז בשני ימי מסחר. ההודעה מגיעה על רקע החזרה של מטוסי ה-737 לפעילות. בסוף השבוע רשמה המניה זינוק מרשים במסגרת המסחר בשוק ההון האמריקאי, כשעלתה בוול סטריט בשיעור של 5.9 אחוז.

ביממה האחרונה פורסם כי החברה אמורה לקבל בקרוב חוזי עתק, עבור רכישת של מטוסי F15 מתקדמים בקטאר. החברה תספק סיוע צבאי בסכום של יותר מ-800 מיליון דולר ותספק 36 מטוסים כאלה. כמו כן, החברה תספק שירותי תחזוקה ואימון לוותים למטוסים למשך חמש שנים וכן שירותי תמיכה ותחזוקה. שווי שתי העסקאות הוא יותר מ-300 מיליון דולר. בנוסף, החברה תקים מרכז תחזוקה והדרכה לצוותי אוויר בקטאר ותספק חלפים ותמיכה לוגיסטית בחוזה של 500 מיליון דולר. את ההשפעה של ההודעות האחרונות על המסחר בשוק ההון האמריקאי ועל חברות התעופה, כך נראה, נוכל לגלות בשבועות הקרובים.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן