+BigShot מופעל להתנתק?

עליה של 6,200,000% בעשור. יש עוד מתחרה לרכישת ביטקוין?

המחיר של המטבע הדיגיטלי חצה את רף 23 אלף הדולרים ושבר שיא של כל הזמנים. מחודש ינואר קפץ המטבע בכ-250 אחוז. האופטימיים מעריכים שיטפס למאות אלפים והספקנים טוענים שהוא מעבר לשיאו. הכל על רכישת ביטקוין

שתף כתבה

ביטקוין (צילום: Hektor Ehring Jeppesen)

תוכן עניינים

מחירו של מטבע הביטקוין (BTCusdt) חצה אתמול לראשונה מאז דצמבר 2017 את רף ה-20 אלף דולר והבוקר אף חצה את רף ה-23 אלף. סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, הגיע המטבע הדיגיטלי לשער של 20,300 דולר, הרמה הגבוהה ביותר של המטבע אי פעם ובכך שבר את השיא שנקבע ב-17 בדצמבר. אז, כזכור, עמד המטבע על סכום שיא של 19,876 דולר. כעת עומד שווי השוק שלו על יותר מ-376 מיליארד דולר. הלילה עמד שערו על 20,600 דולר.

מסחר בביטקוין – הדבר הבא

רכישת ביטקוין הפכה לפופולארית גם השנה. המטבע עלה רק בשבוע האחרון בשיעור של 11 אחוז וקפץ כבר ב-250 אחוז מתחילת ינואר השנה. אנשים רבים מתחום הכלכלה העריכו שהמטבע עוד יעלה, בעוד שהספקנים טוענים כי הוא כבר מעבר לשיאו. גם בעולם לא נותרו אדישים, לאחר שהמטבע רשם עליה של 6,200,000 אחוז בתוך עשור. כלכלנים מסוימים אף העריכו כי שוויו יטפס עד למאות אלפי דולרים עד סוף השנה הבאה.

"זהו ציון דרך סמלי בדרך של ביטקוין למעלה", אמר יו"ר איגוד הביטקוין בישראל, מני רוזנפלד. "ערך הביטקוין משקף את האפשרויות הגלומות בו ובכלכלה בה הוא מייצג, וגם את השימושים בו. עם זאת, דווקא עכשיו צריך לומר ששער הביטקוין משתנה במהירות, ואי אפשר לחזות בטווח הקצר". עוד הוסיף רוזנפלד כי "העובדה שהשער הכפיל את עצמו בלמעלה מפי חמש מהשער בו היה רק במרץ השנה היא מרשימה, אבל עליות שכאלה יכולות להתחלף במהירות בירידות. לכן, על אף ההתלהבות, אנחנו ממליצים למשתמשים חדשים ללמוד את הנושא בטרם ייכנסו ולא להשקיע יותר ממה שהם מסוגלים להרשות לעצמם להפסיד”.

רק לאחרונה פרסמנו בפורטל את סיפורה המרגש של משפחת טאיהוטו – משפחה בת חמש נפשות מהולנד אשר מכרה את כל נכסיה, כולל הבית שלה, לפני יותר משלוש שנים ורכשה בסכום הזה את המטבע הוירטואלי ביטקוין. מאז, המשפחה מטיילת בעולם וחצתה כבר 40 מדינות באמצעות עסקת הקריפטו. על פי הפרסום, המשפחה לא מחזיקה בחשבון בנק וכל חסכונותיה נותרו צמודים למטבע. הדילמה של המשפחה הגיעה בשנת 2018. המטבע צנח וזה היה בדיוק הזמן להשקיע עוד. "כשהביטקוין ירד, המשכנו לקנות עוד. חשבתי שזה מחזור שורי, שהמטבע יטפס לפחות ל-100 אלף דולר. לא אופתע אם יגיע ל-200 אלף דולר עד שנת 2022”, אמר בראיון. כפי שנראה כרגע, המשפחה תמשיך לטייל גם בזמן הקרוב.

רוצים לדעת מה זה קריפטו או מטבע דיגיטלי?

קריפטו, או בשמו העברי "מטבע מבוזר", הוא אמצעי תשלום שערכו נקבע לא לפי ערך סחורה אלא בהסכמה בין רשת משתמשים. ממש כמו ביקוש או היצע. המונח המוכר ביותר הוא כמובן מסחר בביטקוין, שערכו משתנה מקצה לקצה, אך בחודשים האחרונים רשם נסיקה משמעותית בערכו. רוב המטבעות הללו מתבססים על טכנולוגיה שנקראת בלוקצ'יין – מעין תפיסה טכנולוגיה במחשוב שמאפשרת פעילות מאובטחת באינטרנט. אם אתם רוצים לדעת עוד על שוק ההון, לחצו על הכפתור כאן למעלה. זה יהיה הצעד הראשון שלכם בדרך לשם.

מטבעות שיכולים לשנות לך את החיים 

רוצים לדעת עוד על פוטצניאל ההשקעה בביטקוין? רוצים ללמוד עוד על התחום המטורף הזה שנקראו שוק הקריפטו? 

השקנו קורס הכשרה למסחר בשוק המטבעות הדיגיטליים שיכול לעזור לך להרוויח ארגזים של כסף. 


פה לוחצים כדי להרשם!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן