+BigShot מופעל להתנתק?

עם צמיחה של 29 אחוז בהכנסות ויותר משתמשים – WIX מכה בתחזיות

ההודעה של חברת פייזר הורידה את המניה בתחילת השבוע בצל הפסד תפעולי, אבל מה זה לעומת נסיקה של 270 אחוז מתחילת השנה? הרבעון השלישי הסתכם בהכנסות של 254 מיליון דולר - 8 אחוז יותר מהרבעון הקודם. בחברה עוד מצפים לגידול בהכנסות

שתף כתבה

תור הזהב שלה - תקופת הקורונה. אתר וויקס

תוכן עניינים

במקביל להודעה על הצלחה בניסוי החיסון לנגיף הקורונה, מניית חברת וויקס (Wix), המפעילה פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט, הייתה אחת הנפגעות של השבוע בשוק המניות. אתמול קפצה החברה בכ-10.5 אחוז, אבל זה היה רק תיקון להתרסקות בימים שני ושלישי. עם מסחר בשווי של 15 מיליארד דולר, המניה המדוברת עדיין רחוקה בכ-8 אחוזים משיאה שנרשם לפני כשלושה חודשים (וזינוק של 270 אחוז מתחילת השנה). 

וויקס הוכיחה צמיחה בהכנסות הרבעוניות. בדיוק על הרקע הזה נשאלת השאלה – מדוע המניה צללה בתחילת השבוע?

ובכן, נראה כי לא רק נושא החיסונים השפיע עליה, אלא גם הגידול שנרשם בהפסד בשורה התחתונה לעומת התחזית המעודדת שנרשמה לקראת הרבעון האחרון של השנה. 

הרבעון הסתיים בהפסד תפעולי של 49.7 מיליון דולר – כפול מאשר ברבעון הקודם, ונראה כי הוא נובע בין היתר משחיקה בשולי הרווח. ללא ספק, נראה כי מה שהוביל לשיא המדובר בחודש אוגוסט הוא דווקא תקופת הקורונה. היא הפכה את החברה למבוקשת מאוד לנוכח המעבר של עסקים ופרטיים לפלטפורמה הדיגיטלית בעידן הסגר. הירידה בתזרים המזומנים, כך נראה, נובעת גם מהשקעה גדולה בהקמת מטה חדש בתל אביב. 

הרבעון השלישי של השנה הסתכם לוויקס בהכנסות של 254 מיליון דולר. זה אומר, 8 אחוז יותר מהרבעון הקודם וצמיחה של 29 אחוז בהשוואה למקביל. החברה דיווחה כי הגדילה את מספר המנויים שלה, שעומד על מעל חמישה מיליון. בסך הכל, מדובר על 29 אחוז יותר. סך המשתמשים בה זינק ב-42 אחוז ועומד על 189 מיליון כאלה שרשומים.

כעת, החברה צופה כי תסיים את הרבעון בהכנסות של כ-270 מיליון דולר וצמיחה שנתית של 28 אחוז.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן