+BigShot מופעל להתנתק?

עם שיעור אבטלה כזה, לא פלא שרבים מעדיפים לעבוד מהבית

נגיד האוצר נפגש עם קבוצת חזאים שסיפקו תחזיות עבור האינפלציה, הריבית ושער החליפין לשעה הקרובה. כשהחיים באי ודאות, זה בדיוק הזמן לקרוא את מפת שוק ההון טוב יותר

שתף כתבה

מחפשים אלטרנטיבות. עבודה מהבית בתקופת הקורונה

תוכן עניינים

רבים מאזרחי ישראל יודעים שעבודה עיקרית הפכה בשנים האחרונות לכלי חשוב, אך משני, ביצירת ההכנסה שלהם. רבים מהאזרחים מקבלים כלים טובים בעזרת לימודים בעולם שוק ההון ועוברים לסחור מהבית. כשמגלים מהן התחזיות של קבוצת החזאים לשנה הקרובה, אין פלא שרבים רוצים לייצר לעצמם כלי הכנסה נוסף.

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, וחברי הוועדה המוניטרית של בנק ישראל קיימו פגישה רבעונית עם קבוצת החזאים, אשר מספקים לבנק ישראל באופן שוטף תחזיות עבור האינפלציה, הריבית ושער החליפין. המפגש משמש להחלפת דעות והערכות בין בנק ישראל לגופים הפיננסיים החשובים במשק. השורה התחתונה מהפגישה: על פי הערכת החזאים, האבטלה תעמוד בסוף שנת 2020 על תשעה אחוז ותרד לששה אחוז בסוף 2021. יחד עם זאת, שיעור האבטלה הרחב (כזה שכולל מובטלים, נעדרים זמנים וירידה במשתתפים בכוח העבודה) עומד על 12 אחוז.

פרופ' ירון פתח את המפגש והתייחס להתפתחויות בכלכלה העולמית והמקומית לאור משבר הקורונה ולצעדי המדיניות בהם נוקט בנק ישראל. ינון גמרסני, כלכלן בחטיבת המחקר, הציג והסביר את הערכת חטיבת המחקר כפי שהיא נערכה ופורסמה לציבור ב-6 ביולי, במקביל להודעת הריבית האחרונה. החזאים התייחסו לדברים ומסרו את הערכותיהם לגבי ההתפתחויות.

המפגש עלתה כמובן סוגיית היקף התחלואה במשק, שעשוי להגיע לסגר נוסף ותורמת לעלייה באי ודאות, מה שעשוי להביא להאטה מסוימת במשק וגם לאי ודאות בנוגע לקצב החזרה לעבודה מחל"ת. במהלך הפגישה ציינו החזאים כי ישנה אי ודאות להתפתחות גל התחלואה ולכן הגידול בהוצאה התקציבית מוערכת ב-60 מיליון שקל. על פי הערכות נוספות, ריבית בנק ישראל תעמוד בעוד שנה על 0-0.1 אחוז. האינפלציה, כך הם מעריכים, תעמוד על חצי אחוז.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן