+BigShot מופעל להתנתק?

"פייסבוק סיכלה איומים פוטנציאליים": תביעת הענק נגד החברה

הממשל האמריקאי דורש מהחברה של מארק צוקרברג למכור את אינסטגרם וואצאפ בטענה למונופול שיצרה לעצמה. אבל זה רק קצה הקרחון בתביעה שהולכת ומסתבכת. כיצד זה ישפיע על המסחר בשוק ההון? הפרטים בפנים

שתף כתבה

רווח למניה גבוה. מארק צוקרברג (Photo by inky on Foter.com / CC BY-SA)

תוכן עניינים

"במשך כעשור, פייסבוק עשתה שימוש בדומיננטיות ובכוח המונופול שלה כדי למחוץ יריבים קטנים יותר ולהשתיק כל ביקורת או תחרות. והכל על חשבונו של המשתמש הפשוט". כך אמרה התובעת הכללית של ניו יורק, לטישיה ג'יימס, במהלך מסיבת עיתונאים בה הוצגה תביעת הענק נגד חברת פייסבוק. "תוך שימוש בכסף הרב והמידע שעומד לרשותה", המשיך ג'יימס, "פייסבוק מחצה או סיכלה מה שבחברה נתפס כאיומים פוטנציאליים. ההתנהלות הלא חוקית שלה פגעה בהיצע לצרכן ושחקה את פרטיותם של מיליוני אמריקאים".

את התביעה הגיש הממשל האמריקני. הוא דורש מפייסבוק למכור את אפליקציות הרשתות החברתיות אינסטגרם וגם וואצאפ שנמצאות בבעלותה, זאת בשל מה שמכונה "התנהלות מונופוליסטית" שלה לכאורה. הנציבות הפדרלית למסחר טענה בכתב התביעה כי פייסבוק ניסתה למנוע "כל אפשרות לתחרות על ידי שימוש בתוכנית עסקית שאינה חוקית". לאחרונה פרסמנו כאן בפורטל ביג שוט ניוז על תביעת הענק המתוכננת נגד החברה.

במילים פשוטות, הממשל טוען כי פייסבוק השתמשה בכוחה המונופוליסטי על מנת לקנות ולפרק מתחרות, לפגוע בפרטיות האזרחים ולגרום לענישת יריבים שסירבו למכור את הנכסים שלהם לחברה. כמו כן, הממשל מבקש כי פייסבוק תזדקק לאישור של בית המשפט על מנת לרכוש חברות אחרות בסכום של מעל 10 מיליון דולר.

פייסבוק רכשה את אינסטגרם לפני כשמונה שנים ושילמה כמיליארד דולר. החברה מנתה אז 16 עובדים בלבד וכבר אז היו לה 30 מיליון משתמשים. שנתיים אחר כך, פייסבוק רכשה גם את וואצאפ ועליה היא שילמה סכום עתק – 19 מיליארד דולר. לחברה היו אז 55 עובדים בלבד, אבל גם 450 מיליון משתמשים פעילים, פי 15 מאשר לאינסטגרם בזמן רכישה. כעת, המשקיעים סקרנים לדעת כיצד המהלך האחרון ישפיע על המסחר בשוק ההון.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון.
הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי.
הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

רוצה לדעת כיצד מהלכים כאלה משפיעים על המסחר בשוק ההון?

המסחר בשוק ההון כולל למידה עמוקה של מרכיבים שונים סביב הבורסה: מסחר במט"ח, אופציות ומשתנים רבים המשפיעים עליו – בחירות לנשיאות או משפט שמתנהל נגד חברה ספציפית למשל. אם לחצתם על הכפתור כאן למעלה, אתם כבר לא יחידי סגולה, אלא הופכים להיות חלק מאיתנו. ביג שוט תדריך אתכם, צעד אחד צעד, איך לסחור באמצעות קורס בשוק ההון ובעיקר: תגלה לכם איך אפשר לעשות ממהלכים כאלה כסף.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן