+BigShot מופעל להתנתק?

קונים? פייסבוק תשיק את המטבע הדיגיטלי ליברה בינואר

בזמן שרבים שואלים מה זה קריפטו, כשהביטקוין קרוב לשבירת שיאו ושוב מתנדנד, איגוד ליברה מתכנן ליצור מטבע "יציב יותר", שייתכן שיוצמד לדולר: "חיבור דיגיטלי של מטבעות יציבים שיהיו זמינים ברשת"

שתף כתבה

ביטקוין, רק יציב יותר? מטבע הליברה (Photo by Christoph Scholz on Foter.com / CC BY-SA)

תוכן עניינים

חברת פייסבוק צפויה להנפיק את המטבע הדיגיטלי שלה סביב חודש ינואר, כך מדווח הפייננשל טיימס. המטבע, ליברה שמו, צפוי להיות מנוהל על ידי איגוד ליברה מז'נבה וככל הנראה יוצמד לשער הדולר. האיגוד, למי שלא מכיר, כולל בתוכו 22 גופים ופייסבוק היא אחת החברות הכלולות בו.

כזכור, פייסבוק הודיעה כבר בשנה שעברה על כוונתה להשיק מטבע דיגיטלי בעצמה, זאת בצל ההתעניינות ההולכת וגוברת במטבע וההתחזקות של ביטקוין, שצפוי להפוך למטבע הדיגיטלי הסחיר הראשון באמצעות חברת פייפאל. בכלל, עושה רושם כי ההתעניינות ההולכת וגוברת בשאלה מה זה קריפטו ומהם מטבעות דיגיטלים, הולכת ומתעצמת. 

עוד על פי הדיווח, בליברה ביקשו אישור מרגולטור שוק ההון במדינה להשיק מספר מטבעות דיגטלים יציבים (כאלה שמוצמדים למטבעות מסורתיים) וכן טוקן, שהוא שילוב בין מטבעות יציבים למטבעות רגילים. המטרה של המהלך היא למנוע תנודתיות גבוהה, כמו במקרה של הביטקוין. דבר כזה אמור להוביל למצב שבו המטבע יהיה סחיר יותר.

ב"ספר הלבן" שפרסמה ליברה בחודש אפריל נכתב כי "המטבע לא יהיה נכס דיגיטלי נפרד מהמטבעות היציבים החד-מטבעיים. הוא יהיה פשוט חיבור דיגיטלי של כמה מאותם מטבעות יציבים שיהיו זמינים ברשת".

כזכור, במהלך הימים האחרונים הודיעה בריטניה כי היא תקבע בשנה הבאה חוקים חדשים. המטרה: למנוע מפייסבוק וגוגל לנצל את הדומיננטיות שלהן בשוק, במטרה לפגוע בחברות קטנות ולקוחות. כך למשל, שתי החברות יצטרכו לגלות יותר שקיפות לגבי אופן השימוש במידע שהן מקבלות מלקוחות. בנוסף, תיאסר עליהן האפשרות להגביל שימוש באפליקציות וחברות מתחרות. שתי החברות, אגב, הודיעו כי הן מתכננות לשתף פעולה עם הממשל הבריטי.

מה זה קריפטו?

קריפטו, או בשמו העברי "מטבע מבוזר", הוא אמצעי תשלום שערכו נקבע לא לפי ערך סחורה אלא בהסכמה בין רשת משתמשים. ממש כמו ביקוש או היצע. המטבע המוכר ביותר הוא כמובן הביטקוין, שערכו משתנה מקצה לקצה, אך בחודשים האחרונים רשם נסיקה משמעותית בערכו. רוב המטבעות הללו מתבססים על טכנולוגיה שנקראת בלוקצ'יין – מעין תפיסה טכנולוגיה במחשוב שמאפשרת פעילות מאובטחת באינטרנט.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן