+BigShot מופעל להתנתק?

קורונה? Airbnb הונפקה במחיר של 68 דולר למניה

החברה הנפיקה לפי שווי של 47 מיליארד דולר לאחר דילול וזכתה להצלחה, זאת למרות ירידה בהכנסות. המשקיעים מזהים פוטנציאל כתוצאה מהתיירות המקומית המתאוששות. גם דורדאש רשמה הצלחה במסגרת ההנפקות החדשות

שתף כתבה

להשכרה, במחיר מציאה. דירה בארה"ב
להשכרה, במחיר מציאה. דירה בארה"ב

תוכן עניינים

חברת Airbnb סיימה הלילה את ההנפקה הראשונית שלה. היא הונפקה במחיר של 68 דולר, לפי שווי של 47 מיליארד דולר לאחר דילול. בתשקיף, החברה טענה כי היא מצפה למכור מניות במחיר נמוך יותר: 56-60 דולר למניה.

ירידה של 19 אחוזים בהכנסות בשנה האחרונה בעקבות הקורונה לא מנעה מהחברה לקבל את אמון המשקיעים. בעוד שהרווח בענף המלונאות והשכירות לטווח הקצר נשחק, החברה מצליחה למצות את הפוטנציאל הרב שלה. בתשקיף של החברה נכתב כי: "התיירות המקומית התאוששה במהירות כשמיליוני אנשים ברחבי העולם יצאו לטיולים קרוב לבית. שהיות של יותר מכמה ימים החלו לצמוח. אנחנו מאמינים כי הגבול בין נסיעה למגורים מטשטש. המגפה העולמית האיצה את היכולת לגור בכל מקום".

Airbnb מצטרפת למגמה העולמית בתחום הנפקות חדשות, שצומחת השנה לממדי ענק. אתמול, כזכור, הונפקה חברת משלוחי המזון דורדאש וגם חברת סנופלייק. שתי החברות יחד גייסו 3.36 מיליארד דולר בהנפקת הראשונית.

דורדאש  (DoorDash) סיימה גם היא הנפקה מוצלחת עם שווי גבוה מהצפוי של 32.4 מיליארד דולר. מחיר המניה היה גבוה יותר ממה שהציבה בתשקיף ועמד על 102 דולר ליחידה, כששווי החברה אחרי דילול עמד על 38.7 מיליארד. דורדאש היא השחקנית הגדולה בשוק שילוח המזון מדלת לדלת. בשנת 2018 הייתה שווה רק 1.4 מיליארד דולר.

לגבי סנופלייק, כפי שדווח כאן בפורטל, דווקא המחיר שלה הוא לא הנושא המרכזי בו התעסקו בארה”ב, שם בכלל התמקדו במנכ”ל ההולנדי שלה, פרנק סלוטמן, שהוגדר כמנכ”ל העשיר ביותר בתעשיית הטכנולוגיה. הוא הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי, אחרי שעזב חברת אחסון נתונים מתחרה. הוא קיבל חבילה אופציות שיוכל לממש בתוך ארבע שנים. החבילה שווה כיום 108 מיליון דולר בחודש – כ-1.3 מיליארד דולר בשנה. כלומר, בסך הכל אמור להרוויח המנכ”ל בארבע השנים הקרובות כ-5.2 מיליארד דולר לפי השווי הנוכחי של המניה.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

רוצים לדעת עוד על הנפקות חדשות?

אז אחרי שדיווחנו לכם על שיא ההנפקות בן 20 שנה בארצות הברית, מתברר כי גם בישראל, נושא ההנפקות בבורסה צובר תאוצה השנה. שבע חברות ישראליות חדשות הונפקו רק במהלך חודש נובמבר – שיא חדש שנשבר מאז יוני 2007. לאחרונה דיווחנו כאן על השיאים ששברה מניית פייבר, אבל היא כמובן לא היחידה שמעוררת עניין בוול סטריט, אלא גם המניות שהוזכרו כאן למעלה. צעד ראשון למידע הזה שיחשוף אתכם לעולם ההנפקות, אבל בעיקר לפרקטיקה, תוכלו לקבל בלחיצה על הכפתור כאן למעלה. כך תוכלו לזהות את ההנפקה הבאה שיכולה להתפוצץ!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן