+BigShot מופעל להתנתק?

רובין הוד הישראלית: איטורו תיכנס לשוק המניות האמריקאי

החברה, ששוויה קפץ לאחרונה אחרי כניסת גוף אמריקאי שירכוש אחזקות מבעלי המניות, מתכוונת להיכנס לשוק האמריקאי בחצי השנה הקרובה. האם היא תצליח להתחרות עם הפלטפורמה המצליחה על לבם של משתמשי המסחר בשוק ההון למתחילים?

שתף כתבה

מסוגלת להתחרות על לבם של משקיעי רובין הוד? אתר איטורו

תוכן עניינים

חברת הפינטק הישראלית איטורו, המפעילה רשת שמאפשרת לעקוב אחר משקיעים ולאמץ את מדיניות ההשקעה שלהם בשוק, זינקה לשווי של יותר מ-2.5 מיליארד דולר. הקפיצה המשמעותית מתרחשת כשנתיים בלבד לאחר סבב הגיוס האחרון של החברה והסיבה לכך היא כניסה של גוף אמריקאי לרכישת אחזקות של בעלי המניות תמורת כ-50 מיליון דולר.

איטורו הוקמה לפני כ-13 שנה, על ידי האחים רונן ויוני אסיא. כיום מעסיקה החברה כ-1,000 עובדים. באמצעות השיטה שלהם, לעקוב אחר מדיניות ההשקעה, החברה מאפשרת למשקיעים להשקיע בנכסים כמו תעודות סל, מדדים, קריפטו או מניות. כיום מונה החברה כ-16 מיליון משתמשים רשומים. השנה היא דיווחה כי חלה עלייה חדה במספר המשתמשים וכי היא הצליחה לשלש את מספר המניות הנרכשות על ידי המשקיעים, לעומת השנה שעברה. העיסוק הייחודי שלה גרר השוואות גם להצלחה של פלטפורמות השקעה גדולות ומוכרות יותר בעולם, דוגמת רובין הוד, עליה הרחבנו בפורטל בעבר. החברה הישראלית, אגב, פעילה מאוד גם בתחום הקריפטו – מה שרק מעלה את הביקוש למוצרים שלה.

בשנת 2018 גייסה החברה 100 מיליון דולר, מתוך 162 שגייסה עד היום. מה שמעודד את המשקיעים הוא ההצלחה הגדולה בתקופת הקורונה, לאחר שזו יצרה ביקוש להשקעה מקוונת.

אבל זו לא הסיבה היחידה לאופטימיות בקרב המשקיעים. חברת EquityBee פרסמה בימים האחרונים את דירוג עשר החברות הישראליות המבוקשות ביותר מבחינת רכישת אופציות של עובדי החברה. בנוסף לאיטורו גם האוז, טאבולה ומאנדיי, הן ברשימת עשר החברות המובילות בתחום.

באתר בלומברג פורסם לאחרונה כי החברה מתכננת להיכנס לשוק המניות האמריקאי בחצי הראשון של 2021. המטרה היא להתחרות מול רובינהוד על מיליוני משקיעים אמריקאים שנכנסו לשוק בתקופה האחרונה.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון.
הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי.
הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

מסחר בשוק ההון למתחילים נשמע מסובך?

כדי להשקיע בחברות כמו רובין הוד או איטורו, חייבים להבין את הכללים החשובים, אבל יותר חשוב להיות פרקטי. העליה המטאורית של חברות הרכבים והטכנולוגיה היא סיבה טובה כדי להיכנס לשוק. כן, דווקא בתקופת הקורונה. כאן למעלה, עשיתם את הצעד הראשון בדרך לקבלת תיק מסחר אמיתי. בעוד זמן קצר, מסחר בשוק ההון למתחילים יישמע כמו מושג רחוק.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן