+BigShot מופעל להתנתק?

רובין הוד לעניים: אפליקציית המסחר שמשגעת את הצעירים

בארה"ב התמכרו לאפליקציית המסחר רובין הוד שמציעה מסחר ללא עמלות ומאפשרת להשקיע בחצי מניה. לצד הפיתוי והצמיחה המהירה, יש גם כוכבית. איך זה ייגמר?

שתף כתבה

13 מיליון לקוחות כבר עושים שימוש באפליקציה. פסל של רובין הוד בנוטינגהאם

תוכן עניינים

אפליקציית המסחר רובין הוד מעוררת לאחרונה עניין רב בקרב המשקיעים הצעירים. הסיבה: האפליקציה מציעה מסחר ללא עמלות, אפשרות השקעת מכל סכום במניות, תעודות סל וקריפטו. האפליקציה מאפשרת להשקיע דרכה בחלקי מניות, כך שניתן לקנות, לדוגמה, רק חצי ממניית טסלה היקרה – מה שלא מתאפשר דרך פלטפורמות המסחר המסורתיות.

בתקופת הקורונה התווספו משתמשים רבים לאפליקציה, זאת גם על רקע התרחבותה למתן שירותים בבריטניה ולא רק בארצות הברית. הגידול מהיר במספר המשתמשים לא איחר לבוא – 13 מיליון לקוחות כבר עושים בה שימוש ושווי השוק גדל במהרה ועומד על 8.3 מיליארד דולר.

רובין הוד נחשבת לאחת מחברות הברוקרז' והפינטק בעלות רמת הצמיחה המהירה ביותר בעולם. לשם השוואה, אמריטרייד המציעה מסחר מקוון כבר שנים רבות, היא פלטפורמה עם 11 מיליון משתמשים, ואי-טרייד, המתחרה הישיר הגדול של רובין הוד – מונה חמישה מיליון משתמשים בלבד.

לאחרונה ספגה החברה ביקורות קשות על "פיתוי צעירים ללא הבנה פיננסית", זאת לאחר שאחד ממשתמשי האפליקציה הבין לא נכון את הנתונים שראה בפלטפורמת המסחר שלו והתאבד. בנוסף, לאחרונה התגלתה פרצה שאפשרה למשתמשי גולד לקבל מינוף ללא הגבלה.

רבים תוהים על רווחיות החברה, המתבססת על משתמשי הגולד בתשלום של 5 דולר לחודש המקבלים אפשרויות נוספות – ריבית של חמישה אחוז על מינוף המשתמשים, שימוש בכספים שאינם מושקעים בהשקעות סולידיות נזילות והחשד להעברת פקודות המסחר דרך צד ג', שמרוויח מכך דרך מהירות הביצוע (high frequency trading). כמו כן, ייתכן והחברה תציע שירותי חלופיים לחשבון בנק מסורתי, כאשר הקהל הצעיר כבר משתמש באפליקציה ורשום כלקוח שלהם – מה שיאפשר רווחיות נוספת.

המשקיעים הישראלים הצעירים, שעדיין לא יכולים לסחור באפליקציה, מחכים להגעתה לישראל כחלק מההתרחבות אל מחוץ לגבולות ארצות הברית ובריטניה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן