+BigShot מופעל להתנתק?

שוק ההון: כיצד ישפיעו דיווחי החברות הגדולות על הבורסה בניו יורק?

לקראת שבוע המסחר, המדדים בארה"ב עלו כשמניות הטכנולוגיה הגדולות הקפיצו את הנאסד"ק. וגם: כיצד משפיע המסחר, בטווח הבינוני, על מניה שרוב ההכנסות שלה מגיעות מחברת ענק כמו אפל?

שתף כתבה

תוכן עניינים

על רקע עונת הדוחות הכספיים של המניות בבורסה בניו יורק, מדד S&P עלה השבוע 1.8 אחוז בהובלת מניות הצריכה והתקשורת. מניות הטכנולוגיה הגדולות הקפיצו את הנאסד"ק בכ-4 אחוז.

המסחר ייפתח בצל התפתחות נגיף הקורונה בארצות הברית, שמאבדת מחשיבותה בעיתונות הכלכלית, אך עדיין משפיעה על השוק. בארצות הברית הגיעו לטווח של 60 אלף בדיקות ביום ונראה שאי ודאות שורר סביב העובדה הזאת. האם הריחוק החברתי יצליח לשמור על רבעון הקיץ בצורה שקטה יחסית? התשובות בהמשך.

בחזרה לעונת הדוחות של הרבעון השני. היא תתחיל בשבוע הבא כשהמגזר הפיננסי מוביל את הדרך. כמה משמות החברות שידווחו בשבוע הקרוב:

יום שני: PepsiCo (PEP)
יום שלישי: Citigroup (C), Delta Airlines (DAL), JP Morgan Chase (JPM) and Wells Fargo (WFC)
יום רביעי: Goldman Sachs (GS) and UnitedHealth (UNH)
יום חמישי: Bank of America (BAC), Johnson & Johnson (JNJ), Morgan Stanley (MS) and Netflix (NFLX)

גרף של ההתאוששות המהירה של השוק לאחר הקורונה

עפ"י ניתוח של REFINITIV, צפויים הדיווחים ברבעון השני להודיע על ירידות של 44 אחוז ברווחים וירידה של 11.5 אחוז בהכנסות. בתקשורת הזרה מופיעות מספר מניות בולטות ואנחנו נתמקד באחת מהן, Cirrus Logic (CRUS).

החברה מייצרת מעגלים משולבים לאלקטרוניקה צרכנית ולתעשיות שונות אחרות. המניה עלתה בשבוע החולף בשיעור של כ-6 אחוז. מה שמייחד את CRUS היא העובדה ש-80 אחוז מהמכירות שלה מגיעות מחברת אפל. בדרך כלל, מקור הכנסות שמסתמך בעיקר על חברה אחת מייצר חשש בקרב המשקיעים וסיכון גבוה, בעיקר בטווח הבינוני-ארוך, אך הסיכון מתמתן כשמדובר בחברת ענק כמו אפל, המוגדרת כחברה המנוהלת בצורה הטובה ביותר בעולם.

הדיווחים הקודמים של CRUS עלו על ציפיות האנליסטים. החברה הרוויחה 0.68 דולר למניה בדיווח במרץ, מה שמבטא עלייה במכירות של 16 אחוז, השווים ל 279 מיליון דולר. בתחילת אוגוסט תודיע ההנהלה על דיווח הרווחים הבא שלה. לחברה יש מאזן נטול חובות, עם מזומנים וניירות ערך סחירים של 598 מיליון דולר (10 דולר למניה). בהסתמך על כך, מוערכת החברה ברווחים הכספיים של שנת 2020 בלבד (הסתיימה במרץ) במכפיל 13.6 עם רווח למניה של 3.99 דולר (שנתי). יעד הקניה הממוצע לפי תחזיות אנליסטים: 79.67 דולר – מהווה פוטנציאל עליה של 23.7 אחוז ביחס למחיר הנוכחי.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן