+BigShot מופעל להתנתק?

שיאים חדשים בוול סטריט; טסלה נכנסה למדד ה-S&P 500

בזמן שרבים מחפשים במה אפשר להשקיע כסף, ההודעה של מודרנה הקפיצה את השוק: הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P 500 שברו שיאים, יצרנית הרכבים קפצה לאחר שקיבלה הודעה כי תיכנס למדד היוקרתי, בעקבות הצגת יותר מארבעה רבעונים עם רווח נקי

שתף כתבה

תוכן עניינים

ההודעה של חברת מודרנה בנוגע לחיסון שהיא מפתחת נגד הקורונה, הזניק אתמול את המניה בשיעור של 9.58 אחוז, אבל זה לא המדד היחיד לאופטימיות סביבה. מדד הדאו ג'ונס טיפס אתמול בשיעור של 1.6 אחוז, הנאסד"ק הוסיף 0.8 אחוז לערכו ואילו מדד ה-S&P 500 התחזק והוסיף עוד 1.2 אחוז. 

לאחרונה דווח כאן בפורטל כי לראשונה מאז 1932 נשבר שיא חדש למדד ה-S&P 500, ממש עוד לפני שהוכרז על נשיא חדש. המדד קפץ בשיעור של 7.3 אחוז בשבוע האחרון שלפני הבחירות – שבוע הבחירות הטוב ביותר מזה 88 שנה. באותו שבוע, מדד הנאסד"ק טיפס בשיעור של 9 אחוז ואילו הדאו ג'ונס עלה בשבוע שעבר בשיעור של 6.9 אחוז. כעת, בעקבות ההודעה של מודרנה, נרשמה שוב אופטימיות בשווקים: מדדי הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P 500 שברו שיאים חדשים.

ההודעה הזאת סחפה אחריה שווקים נוספים: בזמן שרבים מחפשים במה אפשר להשקיע כסף, מניות התעופה והקרוזים נהנו מכך ורשמו עליות מרשימות. חברת קארניבל קרוז עלתה בשיעור של 9.5 אחוז, חברת בואינג ממשיכה לזנק ורשמה עוד 8.2 אחוז לערכה. חברת התרופות פייזר, אגב, ירדה ב-3.3 אחוז לאחר ההודעה של מודרנה.

בנושא אחר: יצרנית הרכבים החשמליים, חברת המכוניות טסלה, נכנסת למדד ה-S&P 500. יזם החברה, אלון מאסק, קיבל הודעה על כך. על פי ההודעה, החברה תתחיל להיכלל במדד היוקרתי, שכאמור שובר שיאים חדשים, החל מה-21  בדצמבר – כלומר, בעוד קצת יותר מחודש. על מנת להיכנס למדד, למי שלא יודע, חברה אמורה לצבור ארבעה רבעונים עם רווח נקי (טסלה רשמה חמישה כאלה). ברבעון האחרון, למשל, טסלה מסרה כ-140 אלף רכבים – שיא של כל הזמנים עבורה. בחברה צופים להגיע לכחצי מיליון משלוחי רכבים השנה.

הצעד, כך נראה, אמור לעודד את המשקיעים בחברה – זאת במיוחד על רקע העובדה שעל פי כל ההערכות החברה תציג דוחות רווחיים על פני שנה שלמה. החברה הציגה רווח של 331 מיליון דולר ברבעון השלישי. היא הקדימה מפעל בשנגחאי, צמצמה עלויות ועברה לשורת רווח גם באמצעות אשראי רגולטורי.

בעקבות ההודעה, מניית טסלה נסקה בשיעור של 14 אחוז. מנגד, היה מי שהביא פסימיות לגבי ההחלטה לכלול את יצרנית הרכבים במדד. כך למשל, מנכ"ל חברת "ניו קונסטרקטס", דיוויד טריינר, הזהיר כי "הדבר עשוי לדחוף משקיעים גדולים רבים לזנוח את המנייה ובכך להציל את רווחיהם".

רוצים לדעת במה אפשר להשקיע כסף? כאן למטה תוכלו לקבל פרטים נוספים:

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן