+BigShot מופעל להתנתק?

שפל של 12 שנה: המשבר מעמיק והדולר ממשיך לצנוח

המשבר הכלכלי מתפתח, ארה"ב מפזרת כספים כדי למנוע ממנו להחריף והדולר שובר שיא שלילי מאז יולי 2008. בזמן שיותר אנשים בעולם מתחילים לסחור בשוק ההון, בישראל דואגים ליצואנים ורוכשים דולרים. ואיך זה משפיע על הבורסה?

שתף כתבה

החבל מתחיל להתהדק. הדולר (Photo on Foter.com)

תוכן עניינים

לסחור בשוק ההון יכול להיות עסק לא פשוט, אבל מעבר למסחר הרגיל, עסקאות של רבים מאיתנו מושפעות משער הדולר. ככל שהמשבר הכלכלי מעמיק, כך הולך וגובר הייסוף של השקל מול הדולר. אם בשנת 2008, בפרוץ המשבר הכלכלי, הדולר הגיע לשפל של 3.27 שקל, כעת הוא נסחר סביב שער של 3.30. בכלל, עושה רושם שהדולר הולך ונחלש גם בעולם. היורו שווה כעת 1.192 לדולר. הפאונד נסחר סביב 1.33 דולר.

אחת הסיבות, היא כמובן הפזרנות של ארצות הברית במטרה לצמצם את המשבר הכלכלי במדינה. גם המשבר הבריאותי לא הוסיף. יותר דולר הודפסו וארה"ב הולכת לעידן שבו קל לאבד מערך המטבע שלה כדי למנוע את קריסת האזרחים. כלכלנים מעריכים שהודעה על הצלחה בחיסון לקורונה עשויה לסייע לדולר להשתקם.

ומה עוד עשוי לעזור לדולר בשיקום? בנק ישראל. הבנק המרכזי רכש מעל 300 מיליון דולר, כמיליארד שקל בסל הכל, כדי לבלום את הצניחה של מטבע החוץ, שלא נראה כמותו מאז משבר הסאב פריים. אם תרצו לדייק – מאז ה-7 ביולי 2008.

לבנק המרכזי יש לא מעט סיבות להתערב. התחזקות השקל מחלישה את התקבול של היצואנים. כעת, הם מקבלים פחות שקלים עבור כל דולר. מי כן מרוויח ממנו? אלה המבצעים עסקאות בדולרים – תיירים ישראלים שנובעים לחופשות בחול או מי שמבצע הזמנות מחו"ל ומשלם במטבע היציג.

אתמול הודיעה הוועדה המוניטרית כי הריבית תישאר על כנה – 0.1 אחוז. "סביבת האינפלציה נותרה נמוכה; מדד חודש אוקטובר עלה ב-0.3 אחוז, האינפלציה בשנים עשר החודשים האחרונים עומדת על 0.8%-", נמסר בתגובה מבנק ישראל. "הציפיות לאינפלציה לשנה הקרובה מכל המקורות נותרו מתחת לגבול התחתון של היעד אך בציפיות משוק ההון נרשמה עליה… מאז החלטת הריבית הקודמת, השקל התחזק בכ-1 אחוז במונחי השער האפקטיבי ובכ-1.7 אחוז מול הדולר, על רקע היחלשות משמעותית של הדולר בעולם. המשך הייסוף עלול לפגוע ביצוא, והוא צפוי לפעול להאטה נוספת באינפלציה".

ההודעה הזאת מלמדת יותר מכל על החשש של בנק ישראל: לא רק פגיעה באינפלציה, אלא גם בייצוא של מדינת ישראל והעסקים. כעת נותר לראות כיצד ישפיעו התהליכים המוניטרים על שער הדולר.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

רוצים גם אתם לסחור בשוק ההון ולהבין גם על מה משפיע הדולר?

שוק ההון זה לא רק מניות, אלא למידה עמוקה של מרכיבים שונים סביב הבורסה: מסחר במט"ח, אופציות ומשתנים רבים המשפיעים עליו. כבר עתה ברור שיותר ויותר אנשים מגלים עניין במסחר. אם לחצתם על הכפתור כאן למעלה, אתם כבר לא יחידי סגולה, אלא הופכים להיות חלק מאיתנו. ביג שוט תדריך אתכם, צעד אחד צעד, איך לסחור בשוק ההון ובעיקר: תגלה לכם איך אפשר לעשות מזה כסף.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן