+BigShot מופעל להתנתק?

אקסון גילתה חומר מיוחד. אז למה יש מי שממליץ למכור?

החברה גילתה חומר שיכול ללכוד יותר מ-90 אחוז מכמויות הפחמן. מחיר היעד של המניה מגלם פוטנציאל של 11 אחוז רווח

שתף כתבה

תוכן עניינים

תקופת הקורונה לא היטיבה עם מניית אקסון. המניה צנחה בשיעור של 38 אחוז מתחילת השנה, אבל דיווח חדש עשוי לשנות את התמונה. ענקית האנרגיה גילתה חומר חדש שיכול ללכוד יותר מ-90 אחוז מכמויות הפחמן הנפלטות ממקורות תעשייתיים – כמו תחנות כח המופעלות באמצעות גז ואדים בטמפרטורה נמוכה – הדורשות פחות אנרגיה לתהליך לכידת הפחמן הכולל.

בדיקות המעבדה מצביעות על החומר הממתין לרישום פטנט. מהחברה נמסר כי מדובר בחומר בעל יכולת לקלוט פי ששה פליטות דו תחמוצת הפחמן לעומת הטכנולוגיות הקיימות כיום. באמצעות שימוש בפחות אנרגיה בכדי ללכוד את הפחמן, לחומר החדש יש פוטנציאל חסכון אדיר לחברות.

"החומר ההיברידי החדש הוכח כיעיל יותר, דורש פחות חימום וקירור, ולוכד יותר מחומרי הפליטה מחומרים קיימים" אמר ויג'י סוואראפ, סמנכ"ל המחקר של החברה. יחד עם זאת, יידרש עוד מחקר ופיתוח כדי לקדם את הטכנולוגיה החדשה לטובת פיילוט מסחרי גדול. למרות הצלילה השנה, רוב האנליסטים (12) מחזיקים בהמלצה שמרנית של "החזק" על המניה. אנליסט נוסף בהמלצת "קניה" ושלושה בהמלצת "מכירה". מחיר היעד הממוצע של האנליסטים הנו 48 דולר (פוטנציאל עליות של 11 אחוז).

"אקסון מוביל היסטורית הייתה אחת מחברות העל המצליחות ביותר בהשקעות במחזור העסקים, כאשר תמיד ידעה לנצל ירידות בכדי להתייעל ולהוריד עלויות", אמר אנליסט RBC ביראז' בורקטריה. "לרוע המזל הניסיונות הנוכחיים לא צולחים אל מול נתוני מאקרו חלשים, מה שמשאיר אותה בפוזיציה מאתגרת מאוד. האנליסט בדירוג מכירה על המניה, עם יעד של 45 דולר.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן