+BigShot מופעל להתנתק?

דלתא בתעופה ומחדשת טיסות לסין ביולי

איך ההחלטה של DELTA תשפיע עלינו?

שתף כתבה

DELTA Flights
דלתא מתחדשת

תוכן עניינים

עם פתיחת הכלכלה מחדש והסרת ההגבלות, דלתא (DAL) מחדשת טיסות לסין ביולי,כך הודיעה חברת התעופה כעת. דלתא חשפה כי היא ביצעה מספר צעדים לעידוד שטח נוסף וכי היא השביתה את תא הנוסעים ב -60% בתא הראשי וב -50% במחלקה ראשונה וחסמה מושבי ביניים עד סוף ספטמבר. "הביטחון בחוויית נסיעה בטוחה הוא המפתח להחלמה מוצלחת", אמר ג'ו אספוזיטו של DAL. "בעוד אנו בונים מחדש את הרשת שלנו בבית ומחוצה לה, חשוב עוד יותר שאנו נספק את הסטנדרט הגבוה ביותר של בטיחות, מרחב ונקי, כך שכאשר הלקוחות שלנו ידרשו שוב טיסות לחו"ל,  אנו נהיה מוכנים אליהם."

לקוחות יכולים גם לשנות את התכניות שלהם ללא תשלום במשך שנה, עבור טיסות חדשות שנרכשו עד ה30 ביוני. אפילו עם הגידול המתון בביקוש, לוח הזמנים של דלתא לחודש יולי יהיה קטן בכ -70% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כולל ירידות של  כ -65% עבור נסיעות פנים ארה"ב וכמעט כ- 75% עבור בינלאומי.

בשאר עונת הנסיעות בקיץ, חברת התעופה תפעל להוספת שטח ישיבה נוסף, שעלול להיות כרוך בהגדלה לסוג מטוסים גדול יותר או הוספת טיסות נוספות בקווים עם ביקוש מוגבר של הלקוחות. באופן ספציפי, דלתא תמשיך להוסיף קשרים נוספים ללא הפסקה בין השווקים המובילים כמו: אטלנטה, דטרויט, מיניאפוליס וסולט לייק סיטי. פלורידה וכל החוף המערבי, כמו גם טיסות יבשתיות יותר עבור מטיילים עסקיים. באשר לאמריקה הלטינית, חברת התעופה תפעיל כ -25% יותר מלו הזמנים שלה,בהשוואה לשנה שעברה, שיפור ניכר מהיכולת של יוני שהופחתה ביותר מ- 90% בגלל מגבלות הנסיעה.

 

שדה תעופה נפתח שוב
הזמן להוציא מזוודות מהבוידעם

ראוי  לציין כי דלתא תתחיל לחדש את שירות סין עם שתי טיסות בשבוע לשנחאי מסיאטל ודטרויט.  הטיסה הראשונה אמורה לצאת לדרך בשבוע הבא מסיאטל, עם טיסות שבועיות שנקבעו לחודש יולי. כנדרש על ידי הרשויות הסיניות, על הנוסעים לבדוק את הטמפרטורה שלהם לפני היציאה.

המניות ב- DAL צנחו עד  כה ב -48%, אך עם זאת, וול סטריט מציגה נקודת מבט חזקה על תחזית המניה. קונצנזוס הקנייה החזק שלה מתחלק ל -9 דירוגי קנייה אחרונים לעומת שני דירוגי החזקה, בעוד שיעד מחיר האנליסט הממוצע של 38 דולר מצביע על 25% פוטנציאל עלייה לפנינו. (ראה ניתוח מניות דלתא ב- TipRanks).

המניה של דלתא חזקה
דלתא מתחזקת

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן