+BigShot מופעל להתנתק?

שוברים את הקרח: מניית דיסני נוסקת על רקע ההקלות

רק לפני מספר חודשים מניית החברה התרסקה על רקע סגירת הפארקים והקרוזים, אבל פתיחת בתי הקולנוע וההודעה על מציאת חיסון לקורונה יצרו אופטימיות לגבי פתיחת 14 בתי השעשועים שלה

שתף כתבה

חנות דיסני
המכירות עלו. חנות דיסני בקליפורניה

תוכן עניינים

אי שם בחודש יולי האחרון, בזמן שהמגיפה השתוללה בארצות הברית והקורונה נראית כמו משהו שלא הולך להיעלם בקרוב, מניית וולט דיסני עוררה עניין בשוק. בכתבה שפרסמנו כאן בפורטל ביג שוט ניוז, שאלנו האם דווקא עכשיו, כשהחברה רשמה התרסקות בתחילת השנה בעקבות משבר הקורונה מאחר והפארקים שלה נסגרו, נוצרה הזדמנות אמיתית למשקיעים. על פי מה שקורה בתקופה האחרונה, נראה כי המניה בהחלט השתלמה למשקיעים.

תזכורת: באמצע חודש מרץ האחרון נאלצה חברת DIS לסגור את כל 14 הפארקים האהובים שלה ברחבי העולם – בפלורידה, בקליפורניה, פריז, הונג קונג, שנחאי ועוד. המניה צנחה ומתחילת השנה ועד שיא המשבר, ב-18 במרץ, היא ירדה ב-45 אחוז. בישראל, בתי הקולנוע נסגרו, הפקת סרטים חדשים וקיימים נעצרו, וגם הקרוזים ברחבי העולם הפסיקו – כל זאת במקביל לפתיחה איטית של הפארקים של החברה. מכיוון שהפארקים הם חלק מהותי מהכנסות החברה, דיסני רשמה בדוח האחרון שלה ירידה ברווח התפעולי של כ-1.4 מיליארד דולר וייחסה זאת בעיקר לסגירת הפארקים.

על רקע הודעת חברת התרופות פייזר שהקפיצה את השוק, מניית דיסני רשמה אתמול עליה של 11.87 אחוז. הסיבה: החברה מאמינה כי בקרוב תוכל לפתוח את הפארקים שלה. ולא רק זה, אחרי שחברת אולמות הקולנוע AMC הודיעה כי תפתח בקרוב את שעריה, החברה יכולה לחשוב גם על הפקת סרטים חדשים. רק לפני שבועיים שחררה דיסני טריילר ראשון לסרט החדש, בכיכובה של גיבורה חדשה – "ראיה והדרקון האחרון".

 

מניית דיסני
כל הודעה מקפיצה. מניית דיסני בחצי השנה האחרונה

לפני כחודש הודיעה החברה כי היא מארגנת מחדש את עסקי הבידור והמדיה שלה. המטרה הייתה להאיץ את הצמיחה של דיסני פלוס – שירות הסטרימינג המוביל שלה. הסיבה לכך הייתה התאמתה לעידן הנוכחי, בו הצרכנים עוברים לצריכת תכנים בדיגיטל. דיסני הודיעה כי תפריד בין פיתוח והפקת התוכן להפצתו.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן