+BigShot מופעל להתנתק?

אחרי הנסיקה וההתרסקות, למונייד הישראלית מתייצבת. כיצד יגיב השוק?

בזמן שאנשים מתלבטים באיזה מניות כדאי להשקיע, חברת הביטוח שהתפוצצה והגיעה בשיאה לשווי של 90 דולר למניה, נחתה בשפל למחיר של 45 דולר ומתבססת לאחרונה. כעת היא שוקלת להתרחב לתחום ביטוחי החיים והבריאות. איך זה ייגמר?

שתף כתבה

lemonade site
ביטוח גם לחיות מחמד. למונייד (צילום: מתוך אתר החברה)

תוכן עניינים

חברת למונייד, המוכרת פוליסות ביטוח מבנה ותכולה בארצות הברית ובאירופה, פרסמה בימים האחרונים את דוחות הרבעון השלישי שלה, בו הציגה צמצום בהפסד הנקי שלה. על פי הדוחות של החברה, שהוקמה על ידי הישראלים דניאל שרייבר ושי וינינגר, נראה כי היא צופה הכנסות בגובה של עד 19 מיליון דולר ברבעון הבא, כשני מיליון יותר מתחזיות האנליסטים. בעוד שהתחזיות לפני הדוחות דיברו על הפסד של 65 סנט למניה ברבעון השלישי, החברה הציגה הפסד של 57 סנט בלבד, עם הכנסות בגובה 17.8 מיליון דולר, כשלושה מיליון יותר מתחזיות האנליסטים מה שנותר סיבות לאופטימיות בקרב חלק מהאנליסטים, אבל גם מעלה לא מעט סימני שאלה לגבי אלה שעדיין מתלבטים באיזה מניות כדאי להשקיע.

למונייד (סימול: LMND), למי שלא מכיר, מוכרת פוליסות שהחיתום בהן הוא דיגיטלי, מה שאומר שהיא מסוגלת למכור פרמיות במחיר נמוך יותר מהמתחרות. היא הונפקה בניו יורק בחודש יולי לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר. מחיר המניה אז עמד על 29 דולר והיום הוא עומד על פי שלושה – כ-60 דולר למניה. חברת האינשורטק נסקה כבר ביום הראשון שלה ב-140 אחוז וננעלה כבר אז בשווי של 69 דולר. היא גייסה 319 מיליון דולר בהנפקה הראשונה בניו יורק. יחד איתה, שתי חברות ישראליות אחרות הצילו מעט את ההייטק הישראלי: ג'ייפרוג שגייסה 2.3 מיליארד דולר וננוקס שגייסה 800 מיליון דולר.

ביום רביעי האחרון, כרבים מהמשקיעים מתלבטים באיזה מניות כדאי להשקיע, למונייד ריכזה לא מעט עניין לאור הדוחות שהגישה. לפני כשבועיים, המניה עלתה בכעשרה אחוזים ביום אחד בעקבות המלצת קניה. במהלך חמשת החודשים בהם הונפקה, היא הספיקה לזנק לשיא של 90 דולר למניה אולם מאוחר יותר התרסקה עד לשיעור של 44 דולר. כיום, עם מחיר של כ-60 דולר למניה, אנליסטים רבים עדיין נשארים בהמלצת קניה. בניגוד לחברות ביטוח רבות, למונייד שומרת עמלה של 25 אחוז בלבד מהפרמיות שמשולמות לה, כש-75 אחוז אחרים זמינים לצורך מימון תביעות. החברה הכריזה כי שאר הכסף ייתרם לצדקה ולפחות בינתיים, השוק עדיין מאמין בה.

החברה מציעה כיום פתרונות בתחום ביטוח הדיור וביטוח חיות מחמד, אך היא מתכננת להתרחב לעבר ענף ביטוחי החיים והבריאות. כיום, 32 אחוז מבקשות התמיכה מנוהלות בשיטת בינה מלאכותית, מה שמבדיל אותה מהמתחרות ומאפשר לה לפנות כסף לטובת הנחות בביטוח.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן