+BigShot מופעל להתנתק?

אחרי הצלילה: אינטל ניצבת מול תגובות הזעם של האנליסטים

בצל הודעה על העיכוב במעבדים, שגרמה לצלילה של 16 אחוז בערך המניה ולעלייה של 14 אחוז אצל המתחרים, אנליסטים רבים מורידים את המלצת המכירה של המניה. האם המשבר יחלוף בקרוב?

שתף כתבה

מעבדי ה-7 ננומטר ייצאו לשוק, לכל המאוחר, בתחילת 2023. אינטל

תוכן עניינים

מניית אינטל צללה ביום שישי ב 16 אחוז, לאחר שהודיעה על עיכוב בהשקת מעבדי דור חדש וספגה הורדת המלצה מהאנליסטים. הדבר אירע במהלך שיחת המשקיעים של הרבעון השני, כשזו הודיעה שמעבדי ה-7 ננומטר ייצאו לשוק רק בסוף 2022 או תחילת 2023, מה שמהווה עיכוב של שנה לעומת התוכנית המקורית.

 

בעקבות כך, האנליסטית סטייסי רסגון הורידה את דירוג המניה למכירה במקום המלצת "החזק", וציינה שזו הייתה "שיחת המשקיעים הגרועה ביותר שהשתתפה בה בחייה". עוד היא ציינה, כי לדעתה עיכובים כגון זה של המעבד החדש יאפילו על כל חדשות טובות שהחברה תוציא בעתיד.

גם האנליסטים גאס ריצ'ארד (נורת'לנד קפיטל) ובליין קרטיס ממחלקת המחקר של ברקליס הורידו את המלצותיהם על מניית אינטל והמליצו למכור אותה. אנליסט דויטשה בנק, רוס סימור, אמר כי העיכוב מטפח פחדים מלחצים תחרותיים ושללא זירוז הפיתוח והייצור, שווי אינטל, בטווח של שלוש שנים מהיום, עלול לעמוד במקום. לכן, שינה את המלצתו מ"קניה" ל"החזק".

 

כזכור, בעקבות צלילת המניה, עלתה המתחרה AMD בשיעור של 14 אחוז. ממוצע האנליסטים על מניית אינטל הוא "החזק", עם מחיר יעד של 57.5 דולר, המשקפים פוטנציאל עליות של 14 אחוז ב-12 החודשים הקרובים.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן