+BigShot מופעל להתנתק?

דאגה בארצות הברית: כיצד תושפע הבורסה מניצחון של ביידן על טראמפ?

בעוד שאנליסטים רבים חוזים כי ניצחון של הדמוקרטים יוביל לנסיגה במדדים המובילים, בעקבות כוונת ביידן להעלות מיסים, יש גם צד שני למטבע: תכנית התמריצים. הבורסה בניו יורק נחלשה הלילה

שתף כתבה

ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב וברק אובמה נשיא ארה"ב לשעבר
ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב וברק אובמה נשיא ארה"ב לשעבר

תוכן עניינים

 הבורסה בתל אביב נפתחה היום על רקע מגמת הירידה אתמול בניו יורק. מדד הדאו ג'ונס וה-S&P 500 ירדו ב-0.6 אחוז, הנאסד"ק נחלש בעשירית האחוז ובאסיה נרשמה עליה במדדים הבוקר.

למרות העניין שמעוררים כעת השווקים, בארצות הברית חושבים על היום שלאחר הבחירות. כך למשל, ביממה האחרונה פורסם כי אנליסטים רבים בעולם חוזים שניצחון של המחנה הדמוקרטי בארצות הברית ישפיע לרעה על השוק. ההערכה של האנליסטים נובעת מההערכה שג'ו ביידן, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, יעלה מיסים. הדבר מעלה חשש גדול בקרב המשקיעים. בארצות הברית ניסו להשוות בין השינוי בסקרים לבין השינוי בבורסות, אבל בינתיים הן ממשיכות לעלות – כך שייתכן שמדובר בהשערה שאינה מבוססת. כזכור, בימים האחרונים עלה חשש מסוים כי הידבקות של טראמפ בנגיף הקורונה תוריד את השווקים למטה, אבל טראמפ השתחרר והמדדים המשיכו לזנק.

בבנק ההשקעות גולדמן זאקס טוענים כי במקרה שבו ביידן ייבחר, ההוצאות של הממשל יעלו בעקבות תכנית התמריצים, מה שיעודד את המשקיעים ויעלה בעיקר את מדד ה-S&P 500. התסריט הפחות אופטימי: המשקיעים יתמקדו בהעלאות המיסים ויברחו מהשוק. בחודש מרץ האחרון, עלה במפתיע מדד הדאו ג'ונס ב-4.5 אחוז ומדדי הנאסד"ק וה- S&P 500 זינקו ביום אחד ב-3.9 ו-4.2 אחוז בהתאמה, לאחר שסקר שפורסם קבע כי ביידן זינק לעמדת הובלה.

בינתיים, ראש ממשלת הרשות הפלשטינית, מוחמד א-שתייה, התייחס אתמול לאפשרות שטראמפ ייבחר ואמר כי "אם נצטרך לחיות עוד ארבע שנים איתו, שאללה יעזור לנו ולכל העולם". מדוע האמריקנים מייחסים חשיבות לדברים שאמר? משום שלדבריו, ניצחון דמוקרטי יגדיל את הסיכוי לחזרה למשא ומתן במזרח התיכון, בניגוד לניצחון של טראמפ, שלטענתו מתערב לטובת ישראל. ניצחון של ביידן, כך על פי הערכות זהירות, עשוי להוביל לא רק להתנעת תהליך השלום – אלא להמשך הנסיקה של הבורסה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן