+BigShot מופעל להתנתק?

המשפחה הזאת השקיעה את כל הונה בביטקוין ומטיילת בעולם

רשת CNBC פרסמה בסוף השבוע את סיפורה של משפחת טאיהוטו, בת חמש הנפשות מהולנד, שמכרה את ביתה בשנת 2017 ורכשה בכל כספה את המטבע הוירטואלי. אחרי מסע שכלל 40 מדינות, כשלא הרימה ידיים ממסחר בביטקוין גם בתקופת השפל, אב המשפחה מסביר: "נכנסנו לזה כי רצינו לשנות את חיינו"

שתף כתבה

תוכן עניינים

מסחר בביטקוין יכול להיות עסק משתלם במיוחד: רשת CNBC פרסמה בסוף השבוע את סיפורה המרגש של משפחת טאיהוטו – משפחה בת חמש נפשות מהולנד אשר מכרה את כל נכסיה, כולל הבית שלה, לפני יותר משלוש שנים ורכשה בסכום הזה את המטבע הוירטואלי ביטקוין. מאז, המשפחה מטיילת בעולם וחצתה כבר 40 מדינות באמצעות עסקת הקריפטו. על פי הפרסום, המשפחה לא מחזיקה בחשבון בנק וכל חסכונותיה נותרו צמודים למטבע.

הדילמה של המשפחה הגיעה בשנת 2018. המטבע צנח וזה היה בדיוק הזמן להשקיע עוד. "כשהביטקוין ירד, המשכנו לקנות עוד. חשבתי שזה מחזור שורי, שהמטבע יטפס לפחות ל-100 אלף דולר. לא אופתע אם יגיע ל-200 אלף דולר עד שנת 2022", אמר בראיון. 

לא מפסיק לעלות. מטבע הביטקוין בשנה וחצי האחרונות

בכתבה פורסם כי טאיהוטו קנה את הביטקוין כשעוד נסחר סביב 900 דולר ולאחר מספר חודשים צמח ל-20 אלף דולר, מה שגרם להונו האישי לעלות בצורה ניכרת. כיום עומד השער על יותר מ-19 אלף דולר למטבע. "כשפייפל יתחילו למכור ביטקוין עבור 350 מיליון המשתמשים שלהם, הם יצטרכו גם לקנות את המטבע. יהיה משבר היצע כי לא יהיה מספיק ביטקוין חדשים כדי לעמוד בביקוש", המשיך. 

אחד הנתונים המפתיעים בכתבה, היה העובדה שטאיהוטו כלל לא מחפש ליצור רק רווח באמצעות הקריפטו. הוא סיפר כי תרם מחצית מהרווח לצדקה וכי הוא רוצה להפיץ את המידע על המטבע המצליח בעולם. "נכנסנו לביטקוין כי רצינו לשנות את חיינו", סיכם.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון.
הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי.
הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

אז מה זה קריפטו בכלל?

קריפטו, או בשמו העברי "מטבע מבוזר", הוא אמצעי תשלום שערכו נקבע לא לפי ערך סחורה אלא בהסכמה בין רשת משתמשים. ממש כמו ביקוש או היצע. המונח המוכר ביותר הוא כמובן מסחר בביטקוין, שערכו משתנה מקצה לקצה, אך בחודשים האחרונים רשם נסיקה משמעותית בערכו. רוב המטבעות הללו מתבססים על טכנולוגיה שנקראת בלוקצ'יין – מעין תפיסה טכנולוגיה במחשוב שמאפשרת פעילות מאובטחת באינטרנט.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן