+BigShot מופעל להתנתק?

טסלה וזום? בוול סטריט התחילו לסחור גם במים

אם התלבטתם איפה להשקיע כסף בשוק ההון, כדאי שתחשבו שוב. החל מהשבוע האחרון, מסחר במים הפך לפופולארי. מי זקוק לחוזים עתידיים על מים ולמה זה חשוב? התשובות בפנים

שתף כתבה

חוף ים

תוכן עניינים

אם עד עכשיו התלבטתם איפה להשקיע כסף, סביר להניח שהאופציות שלכם נעו בין מניות חברת הרכבים טסלה, חברות טכנולוגיה כמו זום או יצרניות החיסונים כמו פייזר. אלא שלאחרונה, ממש השבוע, החל להיסחר חומר חדש לגמרי בוול סטריט. לחומר הזה, לא תאמינו, קוראים מים. 

המסחר במים הוא במסגרת שוק החוזים העתידיים בסחורות בוול סטריט וזה קורה בעיקר בגלל מחסורם. מחיר הנוזל ישתנה בדיוק כפי שמחיר הזהב או החיטה משתנים מדי פעם.

קבוצת CME מספרת כי מחיר המים בקליפורניה הוכפל בשנה האחרונה, כך על פי מדד המים של Nasdaq Velez California. על פי שורת מומחים, הגעת המים לשוק הסחורות תאפשר לנהל טוב יותר את הסיכון העתידי של הנכס הזה.

בקבוצה טוענים כי בקרוב יונפקו חוזים עתידיים הקשורים למים שמקורם בקליפורניה – שוק ששווה 1.1 מיליארד דולר. מחיר החוזים העתידיים במים בקליפורניה נסחר היום בכ-486.53 דולר – שווה ערך ל -1,233 קוב, כשהמדד מבוסס על מחירים באגני הנהרות הגדולים בקליפורניה, שם ישנו מחסור במים.

למה בכל זאת צריך לסחור במים ואת מי זה משמש? ובכן, חקלאים, קרנות או עיריות עשויים להגן על עצמם מפני שינויים במחיר המים. על פי הקבוצה, החוזים החדשים יאפשרו ניהול טוב יותר של הסיכון הכרוך במחסור במים. החוזים, כמובן, אינם דורשים אספקה ​​פיזית של מים. הם חוזים כלכליים בלבד ומבוססים על המחיר השבועי הממוצע בקליפורניה עד שנת 2022. בבלומברג דווח כי המטרה היא לשמש הגנה על צרכני המים הגדולים בקליפורניה מפני עליית מחירים וכמדד למחסור במשקיעים ברחבי העולם".

אגב, סין וארצות הברית הן הצרכניות העיקריות בעולם של מים. על פי האו"ם, 2 מיליארד אנשים חיים במדינות עם בעיות חמורות של גישה למקור הנוזלי. בסוכנות מעריכים כי בשנים הקרובות שני שלישים מכדור הארץ עלולים לחוות מחסור במים ומיליוני אנשים יעקרו ממנה.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.

גם אתם רוצים לדעת איפה להשקיע כסף בשוק ההון? 

אם לחצתם כאן למעלה, כבר עשיתם את הצעד הראשון בדרך לשם. ממש מעבר לפינה ישנה הזדמנות לעשות עוד ועוד כסף באמצעות זיהוי המניה הבאה, מסחר באופציות או חוזי מסחר עתידיים על מים, שייצרו עבורכם רווח. איך עושים את זה? מתחילים בקריאת האיבוק החינמי שלנו, שיכול לגרום לכם להבין מה הצעדים הראשונים שאתם צריכים לעשות ואיך מתחילים לסחור בשוק ההון. בהצלחה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן