+BigShot מופעל להתנתק?

טראמפ הצהיר שנמצאה התרופה לקורונה. מה זה עשה למניית החברה?

אחרי שטופל בתקופה ניסיונות וטען כי היא שיפרה את מצבו, יצרנית התרופות רג'נרון כבר הודיעה כי היא הגישה בקשה ל-FDA עבור שימוש בקוקטייל נוגדנים, בו טיפלה בטראמפ. איך זה ייגמר?

שתף כתבה

גם אם תאושר, התרופה תספיק ל-50 אלף חולים בלבד

תוכן עניינים

אחרי ששוחרר מבית החולים "וולטר ריד" בוושינגטון בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ סיפר ביממה האחרונה כי "יש בידינו תרופה יעילה לטיפול בנגיף שצפויה להשתחרר לציבור בקרוב".

את הדברים אמר נשיא ארצות הברית במסגרת עצרת בחירות שנערכה במדשאת הבית הלבן. לפי הדיווחים בארצות הברית, מאות אנשים השתתפו בנאום שמהווה חלק מקמפיין הבחירות שלו – "הפגנות בדרכי שלום עבור חוק וסדר". טראמפ נאם ממרפסת הבית הלבן כשהוא עוטה מסיכה.

רופא הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, סיפר לתקשורת כי הוא מאשר לנשיא לחזור לשגרה, משום שאינו מדבק. בנוסף טען, כי הוא עומד בקריטריונים של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית, שמאפשרות לו לצאת מבידוד.

קונלי אמר: "אני שמח לבשר כי בנוסף לעובדה שהנשיא עומד בקריטריונים של המרכז לסיום הבידוד, הוא אינו מדבק יותר. עברו למעלה מעשרה ימים מאז פיתוח התסמינים, הוא היה ללא חום למשך יותר מ-24 שעות. אין עדות נוספת לשכפול הנגיף".

אבל עם כל הכבוד לציטוטים האלה, מעניין לראות מה יהיו ההשלכות כלפי שוק ההון האמריקני. הבורסה בניו יורק עלתה בסוף השבוע, לאחר שטראמפ עשה שימוש בתרופה הניסיונית של רג'נרון לקורונה. הדבר הקפיץ את מחיר המניה שלה. מצד שני, הטיפול שלה, כך לפי המנכ"ל לאונרד שלייפר, עדיין לא אושר. על פי דיווחים, טראמפ קיבל שמונה גרם של טיפול בנוגדנים, זאת לאחר שרופאיו הגישו בקשה שאושרה ל"טיפול חמלה". הטיפול מאפשר לקבל גישה לתרופות ניסיוניות שמהוות סכנת חיים. הדבר מאושר על ידי ה-FDA האמריקני (מנהל המזון והתרופות). בעוד שהנשיא קיבל את התרופה, שאר אזרחי ארצות הברית טרם יכולים לקבל אותה.

יצרנית התרופות רג'נרון כבר הודיעה כי היא הגישה בקשה ל-FDA עבור שימוש בקוקטייל נוגדנים ניסיוני שטראמפ השתמש בו. הטענה החא שהוא זה שאחראי על השיפור המהיר במצבו. הנשיא כבר הגדיר את התרופה כיעילה לטיפול בקורונה, אולם כאמור – עדיין אין אישור רשמי לכך ממנהל התרופות. מהחברה נמסר כי בשלבים הראשונים הנגישות לטיפול תהיה מוגבלת, כך שתספיק לכ-50 אלף חולים בלבד. בחודש האחרון עלה שוויה של המניה בקצת יותר מעשרה אחוזים.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן