+BigShot מופעל להתנתק?

יעקוף את גייטס? אלון מאסק בדרך למקום השני ברשימת עשירי העולם

מייסד חברת המכוניות בן ה-49 כבר עקף את מארק צוקרברג מפייסבוק וכעת הוא מתכוון להסתער על המקום השני, אחרי שהחברה שלו, הבולטת במסחר יומי בשוק ההון, נכנסה למדד היוקרתי s&p 500. ומי במקום הראשון?

שתף כתבה

אילון מאסק, בזמנו ייסד יחד מקס לבצ'ין את פייפאל

תוכן עניינים

מסחר יומי בשוק ההון הוא עסק לא פשוט עבור המשקיעים, אבל ככל שמדובר בבעלי החברות, נראה כי רמת המתח והתחרות אף גדולה יותר. מייסד ומנכ"ל טסלה, אלון מאסק בן ה-49, כבר עקף את מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ותפס את המקום השלישי ברשימת האנשים העשירים בעולם, אלא שכעת הוא מתקרב בצעדי ענק גם למקום השני. לאחרונה פרסמנו בפורטל כי יצרנית המכוניות החשמליות שלו, טסלה, תיכנס למדד ה-S&P 500  בבורסה האמריקנית בסוף דצמבר ובהתאם לכך מנייתה ממשיכה לזנק.

כעת, המניה של טסלה קרובה מאוד כדי להפוך אותו לסגנו של האיש העשיר בתבל, כאשר יעקוף את ביל גייטס הממוקם במקום השני בעולם. טסלה השלימה בימים שלישי ורביעי זינוק אדיק בתוך יומיים, של 19.2 אחוז. המניה הוסיפה 15 מיליארד דולר להון האישי של מאסק שמוערך כרגע ב-117.5 מיליארד דולר. מתחילת השנה זינקה המניה בכמעט 500 אחוז. 

רשימת האנשים העשירים בתבל כבר פורסמה בתחילת השנה על ידי מגזין פורבס ואז נראתה כך: את המקום הראשון תפס ג'ף בזוס (56) מארה"ב, מייסד אמזון, עם הון מוערך של 141.8 מיליארד דולר. גייטס (62) מארה"ב, מייסד מיקרוסופט, היה במקום השני עם הון מוערך של 106 מיליארד דולר. במקום השלישי היה ברנאר אונו (71) מצרפת, בעלי לואי ויטון וספורה, עם הון מועדך של 90.7 מיליארד דולר. מיד אחריו הופיע וורן באפט (89) מארה"ב, ראש הקונצרן Berkshire Hathaway, עם הון מוערך של 80.8 מיליארד דולר.

אנחנו יודעים מה עשית בקיץ האחרון. טסלה

צוקרברג דורג אז במקום השביעי ומאסק לא הופיע שם, אלא שבעקבות הנסיקה של טסלה, דברים השתנו. מאסק שווה כעת 115.4 מיליארד דולר, צוקרברג 110.8 "בלבד". בזוס, שהונו מוערך בכ-202 מיליארד דולר, תופס עדיין את המקום הראשון.

לפני כחודשיים פורסם כי שוויו של מאסק נחתך בכ-16.3 מיליארד דולר ביממה. הוא דורג אז במקום החמישי ברשימה, אחרי ברנאר ארנו. באותו יום, בזוס ספג בעצמו ירידה של 7.9 מיליארד.

רוצים לשמוע כיצד אפשר להצליח במסחר יומי בשוק ההון? כאן למטה תוכלו לקבל עוד פרטים:

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן