+BigShot מופעל להתנתק?

לפני ארבע שנים, 15 אחוז מכם היו במינוס. וכמה היום?

נתוני הלמ"ס מלמדים אותנו מה קרה בשנת 2016 בחשבונות הבנק שלנו וזה אפילו נשמע מעודד. בתקופת הקורונה, 80 אחוז ממשקי הבית חיים תחת הנטל והאוברדאפט חוגג. איך יוצאים מזה? צפו בסרטון ותבינו איך אפשר להפוך את החיים שלנו לפשוטים יותר

שתף כתבה

חגיגת קניות? סביר להניח שהגדלתם את מסגרת האשראי שלכם

תוכן עניינים

https://player.vimeo.com/video/473498109

נתון של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצביע על כך שבשנת 2016, 15 אחוז ממשקי הבית בישראל היו נמצאים כמעט כל חודש באוברדראפט בחשבון הבנק שלהם. בשנת 2020, בצל תקופת משבר הקורונה, 80 אחוז ממשקי הבית נמצאים במצב הזה. רובם מצליחים לשרוד באמצעות הלוואות עתק, משום שאין להם דרך אחרת לכסות את החובות. לחלק גדול מבעלי החובות היה פשוט מזל רע. הקורונה היא הברבור השחור שאף אחד לא ציפה לו.

אבל יש עוד צד למטבע. אנו חיים כיום בעולם של בזבזנות, ראוותנות ותענוגות. כיום, אנשים רבים מבזבזים הרבה יותר כסף מאשר הם באמת מסוגלים להרשות לעצמם. אנחנו רואים את זה כמעט בכל מקום במהלך היום: עגלות הסופר המלאות, הקניונים הגדושים (לא בתקופת הקורונה, כמובן), במסעדות ובתי הקפה, בנתב"ג, בכמות הרכבים היוקרתיים על הכביש, ובימים כתיקונם – גם בהופעות ואירועי תרבות באולמות מלאים עד אפס מקום.

קשה לשפוט את הציבור. בעולם שלנו, במיוחד בעידן של היום, יש שפע של פיתויים. את המושג "חיים רק פעם אחת", אנחנו כבר מכירים. אלה מאיתנו שיש להם ילדים מוצאים את עצמם בצורך תמידי לגרום להם לחיות ברמת חיים גבוהה (כי הסטנדרטים החברתיים דורשים זאת), כדי שחלילה לא ירגישו בחוסר ביחס לחברים שלהם. ואם זה המצב, אפשר שלא לעבוד קשה על מנת לתת להעניק להם יותר מאשר היה לנו?

דווקא בגלל המצב הזה, השכלה פיננסית היא בעלת ערך עצום. חשוב לנו להמשיך ולחיות ברמה גבוהה מבלי לקרוס כלכלית, לחיות במינוס כמעט תמידי שיפגע באיכות החיים שלנו. כדי שביום בהיר אחד, נמצא את עצמנו מאבדים הכל ונלחמים לשרוד. כל זה, כאמור, יכול להימנע בעזרת התנהלות פיננסית נכונה.

מהי השכלה פיננסית, אתם שואלים? ובכן, השכלה או חינוך פיננסי, היא צבירת ידע לא פורמלי בכל התחומים הרלוונטים: ניהול ומעקב כספי, התייעלות כלכלית, השקעות באפיקים שונים וממון.

הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי (OECD) מגדיר חינוך פיננסי כ"תהליך שבאמצעותו צרכנים או משקיעים פיננסיים משפרים את הבנתם במוצרים פיננסיים. וכך, באמצעות מידע, הוראות ועצות – מפתחים כישורים וביטחון המקנים להם מודעות גבוהה יותר לסיכונים והזדמנויות פיננסיות. הכישורים מאפשרים להם לבצע בחירות מושכלות וצעדים אפקטיביים, המשפרים את התנהלותם בתחום הפיננסי".

אז אם ננסה לפשט את זה למילה אחת, היא תהיה המונח מודעות: מודעות להוצאות שלנו, מודעות להכנסות שלנו, מודעות לתהליכים שקורים סביבנו ומשפיעים על כלכלת הבית, מודעות לאלטרנטיבות בחיים ומודעות לאפיקי השקעות שיכולים לבנות עתיד יותר יציב ובטוח.

מודעות, הבנתם נכון, מתחילה מלמידה ומידע.

את הידע נוכל לספק לך. הלמידה, היא עניין שצריך לבוא ממך.

אני מזמין אותך להמשיך לעקוב אחרינו, כאן בפורטל ביג שוט (היי, גם ערוץ ה-VOD שלנו פעיל!), ולקבל עוד המון ידע והשכלה פיננסית שיעזרו לך לרכוש את המודעות. זאת שחייב כל אדם לעצמו.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן