+BigShot מופעל להתנתק?

ספירת הקולות בארה"ב החלה, גם הקרב בין טוויטר טראמפ

החברה תייגה ציוץ של הנשיא המכהן בטענה שהוא לא מדויק, כשבצלה החלה ספירת הקולות בעיירה קטנה על גבול קנדה. וגם: תזכורת לוובינר המיוחד שלנו שישודר הערב

שתף כתבה

הספירה החלה. קלפי בארה"ב

תוכן עניינים

מניות חברת טוויטר התרסקו במהלך השבוע האחרון, אבל כל זאת לא מונע ממנה לככב בכותרות של המדורים המרכזיים בארצות הברית. היום (שלישי) החלה כבר ספירת הקולות בבחירות שמתקיימות בארצות הברית והחברה תייגה ציוץ של הנשיא המכהן, לאחר שטענה כי הוא כתב טענה שאינה מבוססת. טראמפ טען בציוץ כי פסיקת בית המשפט הגבוה, שהתירה לפנסילבניה לקבל הצבעות בדואר לאחר יום הבחירות, תוביל לכאוס, או כפי שהוא מכנה – אלימות ברחובות. יחד עם זאת, ספירת הקולות יום לאחר הבחירות היא הליך מקובל בארצות הברית וההערה של טראמפ לא מצאה חן בעיניי טוויטר. 

"פסיקת בית המשפט הגבוה על ההצבעה בפנסילבניה מאוד מסוכנת", קבע טראמפ והוסיף: "הפסיקה תאפשר רמאות ללא שליטה ותערער על מערכת החוק כולה". כאמור, בחברה החליטו לתייג את הציוץ בטענה שתוכנו עשוי להטעות. כזכור, עוד לפני הבחירות הודיעה טוויטר כי תתייג כל מידע שאינו מדויק ותתערב בהליך הבחירות ככל שזה נוגע לפרסום תוצאות שאינן רשמיות בנוגע לבחירות.

כזכור, הערב (18:00) נערוך וובינר מיוחד שיעסוק באירועי היום, אליו אפשר להתחבר דרך העמוד הראשי של הפורטל. בין היתר, הוא יעסוק באירועי היום. כך למשל, כוכב הכדורסל לברון ג'יימס שהתגייס לטובת ג'ו ביידן במערכת הבחירות הנוכחית, זכה לעקיצה מהנשיא במהלך עצרת בפנסילבניה.

בינתיים, ספירת הקולות בארצות הברית כבר החלה. בעיירה הקטנה דיקסוויל, במדינת ניו המפשיר שנמצאת על גבול קנדה-ארצות הברית הכריזו כבר על התוצאות – 5:0 לטובת ביידן. זוהי ספירת הקולות הראשונה בארצות הברית. בשנת 2016 ניצחה הילארי קלינטון 4:2 את טראמפ באותה מדינה.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן