+BigShot מופעל להתנתק?

קורס בשוק ההון: מדד הדאו ג'ונס שבר שיא חדש

אחרי חודשים בהם דובר על השיאים בנאסד"ק ובמדד ה-S&P 500, הדאו ג'ונס מלמד את המשקיעים שהיה שווה להשקיע בו. הוול סטריט נסק בסוף השבוע עם שיאים חדשים ולביידן יש לא מעט השפעה על כך

שתף כתבה

ממשיך להיות קרוב לשיא, מדד הדאו ג'ונס

תוכן עניינים

כנראה שהמשך המשא ומתן בין הרפובליקנים לדמוקרטים בנושא לחבילת הסיוע למשק האמריקאי השפיעה, ואולי גם ההתעלמות הכמעט מוחלטת מנתוני התעסוקה המאכזבים – אבל כך או כך, הוול סטריט ממשיכה לשבור שיאים חדשים ושוב עלתה בסוף השבוע.

מדד ה-S&P 500, ששבר לאחרונה שיא חדש מאז 1932, עלה ב-0.88 אחוז בסוף השבוע, בעוד שהנאסד"ק הוסיף לערכו 0.7 אחוז. מדד הדאו ג'ונס עלה גם הוא ב-0.83 אחוז לשיא חדש. שלושת המדדים עלה בסוף השבוע בשיעור של 1-2 אחוז והובילו את המשקיעים לרווח נאה. אבל לא רק המדדים האלה שוברים שיאים. גם מדד הראסל, זה המאגד בתוכו 2000 חברות קטנות – נוסק. הוא עלה ב-2.4 אחוז. על פי דיווחים בארה"ב, זאת הפעם הראשונה שכל המדדים ננעלים יחד תחת שיא חדש מאז כמעט שנתיים.

במגמת התאוששות. טבע

העליה המשמעותית במסחר החלה דווקא כאשר הנשיא ג'ו ביידן קרא לדולנד טראמפ לקדם את נושא הסיוע למשק. הדבר התרחש לאחר נתוני תעסוקה לא טובים שפורסם מוקדם יותר, עבור חודש נובמבר, והצביעו על האטה בתחום. "נתוני התעסוקה מאשרים שאנחנו בעיצומו של אחד המשברים הכלכליים הגדולים בעידן המודרני", אמר ביידן לפני פנייתו לטראמפ. עוד קודם לכן, תשואת אג"ח ארה"ב לעשר השנים הבאות טיפסה מעט ב-6 נקודות ושברה שיא של שלושה שבועות.

ומה עם המניות הישראליות בוול סטריט? מניית למונייד זינקה בשיעור של כ-5.9 אחוז, זאת על רקע ההודעה של מספר גופים גדולים כי הם מתכוונים להשקיע במניה. מניית נאנוקס נחלשה בשיעור של 1.76 אחוז ורשמה ירידה של כ-5.4 אחוז ביומיים. מניית טבע עלתה בשלושה אחוז וחצתה את רף ה-10 דולרים.

קורס בשוק ההון זה לא רק מניות

קורס בשוק ההון כולל למידה עמוקה של מרכיבים שונים סביב הבורסה: מסחר במט"ח, אופציות ומשתנים רבים המשפיעים עליו. כבר עתה ברור שיותר ויותר אנשים מגלים עניין במסחר. אם לחצתם על הכפתור כאן למעלה, אתם כבר לא יחידי סגולה, אלא הופכים להיות חלק מאיתנו. ביג שוט תדריך אתכם, צעד אחד צעד, איך לסחור באמצעות קורס בשוק ההון ובעיקר: תגלה לכם איך אפשר לעשות מזה כסף.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן