+BigShot מופעל להתנתק?

שוק המניות מאותת על ניצחון ביידן. מה זה אומר על הסקרים?

ב-2016 הסקרים ניבאו ניצחון לקלינטון, אבל שוק המניות ניצח כשהבהיר שוב שכאשר הוא נצבע באדום, הדבר מרמז על חילופי השלטון. האם גם הפעם הוא ייצא מנצח?

שתף כתבה

שוק המניות מבשר לו טובות. ביידן

תוכן עניינים

יומיים בלבד נותרו עד הבחירות בארצות הברית, ג'ו ביידן מוביל בסקרים ושוק המניות ממשיך לאותת על כך. בארצות הברית מסבירים כי אחרי הסקרים שפורסמו ב-2016 וצפו ניצחון קל להילארי קלינטון על דונלד טראמפ, אולי לא ניתן לסמוך עליהם, אבל שוק המניות יכול להצביע על מגמה ברורה. מאז 1928, אומרים בארצות הברית, חלה ירידה במדד ה-S&P 500 רק כאשר המפלגה המכהנת עומדת לאבד את האחיזה בשלטון. גם ב-2016, שוק המניות הגיב כך והצליח לנצח גם את תחזיות הסקרים. 

ההיגיון הוא פשוט: המשקיעים בארצות הברית נוהגים לשדר פאניקה לקראת בחירות בהן משנים את השלטון. סיכום השבוע, לקראת הקרב בין ביידן לטארמפ, הוליד ירידה של הנאסד"ק בכ-6 אחוז, הדאו ג'ונס איבד 7.4 אחוז, ומדד ה-S&P 500 נחתך בשיעור של 6.5 אחוז. זהו, כפי שדיווחנו קודם לכן, השבוע הגרוע ביותר עבור שוק המניות מאז חודש מרץ. בארצות הברית יש מי שמייחס את הירידה גם להתפתחות נגיף הקורונה, שממשיכה להכות במדינות כמו גרמניה, בריטניה וצרפת. באסיה, לעומת זאת, השוק נמצא במגמת התאוששות והשבוע אף דווח על הנפקת חברת ANT (אנט פייננשל), שצפויה להיות חברת הפינטק הגדולה בעולם. זו אמורה לשבור את השיא של חברת אמרקו מערב הסעודית, שגייסה 29.4 מיליארד דולר.

ואם בכל זאת הסקרים אינם טועים, ביידן נראה קרוב מאוד לניצחון. בהנחה שוויסקונסין ומינסוטה יילכו איתו, ביידן יגיע הבחירות עם 254 אלקטורים, טראמפ עם 122 בלבד. על מנת לנצח אחד המועמדים צריך לצבור 270 אלקטורים, כך שביידן זקוק ל-16 נוספים. פלורידה (29 אלקטורים) או פנסילבניה (20) יכולות להספיק לביידן כדי לנצח, אבל הוא יוכל לנצח גם בחלק מהמדינות צפון קרוליינה (15 אלקטורים), אייווה (6), נבאדה (6) או אריזונה (11). יחד עם זאת, תומכי טראמפ רשמו תרחיש אופטימי אחר: ניצחון של טראמפ בפלורידה וניצחונות במדינות האחרות, בעזרתן יגיע ל-286 אלקטורים, יספק הפתעה נוספת ביחס לתחזיות של שוק המניות והסקרים וימשיך בתפקידו.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן