+BigShot מופעל להתנתק?

עד 100,000 דולר למתאימים: מוביל המהפכה שמחלקת כסף לסוחרים מדבר

גיא ברנד, מייסד BIG SHOT שהכשירה אלפי סוחרים ב-3 שנים האחרונות, מביע אמון נדיר בתלמידים ומממן להם תיק מיוחד: החל מ-10,000 דולר כוח קניה. עכשיו הוא מדבר על הסיכונים, הסיכויים ועונה על השאלה המרכזית: למה הוא עושה את זה. ראיון

שתף כתבה

גיא ברנד, ביגשוט
השיטה שמשנה את כללי המשחק בשוק ההון. ברנד

תוכן עניינים

כשחושבים על זה, לא כל כך מפתיע שהמהלך הגדול הבא מגיע מהכיוון של "ביג שוט". גם מבלי לצאת מגדרה, ביג שוט הצליחה בשנים האחרונות, להקפיץ אלפי ישראלים ליחידת העילית של סוחרי הבורסה האמריקאית, בזכות תכנית הכשרה חדשנית, מקיפה ובלתי מתפשרת.

https://www.youtube.com/watch?v=DSy2KVtq_S0&feature=emb_title

בעולם מלא אינטרסים ואחוז הצלחה נמוך באופן מחשיד (4 אחוז!), בביג שוט רצו לעשות מהפכה, וקיימו. אחרי שנה בלבד מרגע השקת התכנית, ביגשוט הצליחו להקים קהילה מגובשת של סוחרים אמיתיים, שעובדים בצורה מעוררת השראה ומצליחים להרוויח סכומים מרשימים.

המהפך הזה התאפשר בזכות העובדה שהתלמידים עברו "טירונות" קשוחה כמו שעוברים בסיירת מטכ"ל של הסוחרים ("סוחרי נוסטרו"), דבר שלא היה נגיש לציבור הרחב עד אז.

גיא ברנד, ביגשוט
השיטה שמשנה את כללי המשחק בשוק ההון. ברנד

הבשורה: לסחור מבלי להסתכן

ואם זה לא מספיק – גיא ברנד החליט הפעם לשגע את שוק ההון אפילו יותר. בעקבות החזון שלו, ליצור את חברת הנוסטרו הגדולה והרווחית ביותר בעולם, ברנד יצר, יחד עם שאר שותפיו למסע, את תכנית המימון והליווי הראשונה בישראל ובעולם, שבה החברה מאפשרת לתלמידיה לסחור בכסף שלה. מדובר בסדר גודל של 10,000 דולר כוח קנייה התחלתי לכל תלמיד על תיק המסחר הראשון שלו. מימון שגדל ככל שהתלמיד רווחי יותר.

ברנד, כבר כמעט 18 שנה, נחשב לאחד מהשחקנים החשובים בארץ בתחום שוק ההון האמריקאי. הוא פיקח על הכשרה של אלפים, הן בעולם הנוסטרו המקצועי (שם פגש חלק מהצוות שהולך איתו עד היום) והן בעולם של הציבור הרחב.

מה זה אומר לקחת חלק בתוכנית ה-NoRisk של Big Shot?

"זה אומר שכל תלמיד שלנו מקבל תיק מסחר על סך 10,000 דולר כוח קנייה. הוא יכול להרוויח על התיק, כשההפסדים עלינו. אנחנו מלווים אותו בכל תהליך ההכשרה. הוא סוחר איתנו בחדר מסחר שמופעל על ידי בית השקעות שמפוקח על ידי הרשות לניירות ערך, הוא מקבל ייעוץ מפוקח תוך כדי מסחר וצופה בעסקאות של הסוחרים שלנו בזמן אמת. את הכסף למסחר אנחנו מספקים והכול מתרחש תחת פיקוח צמוד, כמובן. בהתחלה התלמיד מקבל תיק של 10 אלף דולר לסחור עליו. ועם הזמן, ובתנאי שהתלמיד מוכיח רווחים, תיק המסחר גדל בהדרגה, עד 100 אלף דולר".

תלמיד סוחר
תוצר של מכונה משומנת. דניאל, לשעבר תלמיד מצטיין והיום מנהל תיקים

משכורת שנתית של מאות אלפי שקלים

גורמים שונים ומגוונים סוחרים מדי יום בבורסות בעולם. מאנשים פרטיים שיושבים עם המחשב הנייד בבית ועד בתי ההשקעות הגדולים שסוחרים במיליארדים. "סוחרי נוסטרו" הם הטופ של הטופ, אלה שנמצאים בראש הפירמידה – אלו שמאותרים ונבחרים לסחור בתיקים של החברות.

הכוונה, אם כן, היא לכך שהסוחרים אינם סוחרים בכספם הפרטי, אלא שחברות גדולות ומכובדות העניקו להם את ההרשאה לעבוד עם הכסף שלהם, מתוך ידיעה שהאנשים הללו יצליחו להנפיק תשואות גבוהות על תיקי המסחר שלהם.

סוחרי הנוסטרו סוחרים בסכומי עתק, ולכן הם עוברים הכשרה קפדנית שלאחריה רק מעטים ומובחרים זוכים לעסוק בכך – בדיוק כמו בקורס טיס.

ברנד מסביר כי "סוחר נוסטרו טוב יעבוד על מיליונים, ואפילו על מאות מיליונים. הכול כמובן תלוי בסוג הנכס הפיננסי עליו סוחרים, גודל החברה וכדומה. מה שבטוח, גם כשמדובר בסוחרי נוסטרו בתחילת דרכם שעובדים בסכומים צנועים יותר – מדובר בעולם אחר. הסטטיסטיקה אומרת ש-70 עד 90 אחוז מסוחרי הנוסטרו מסיימים את בשנה ברווח (פי עשרה ממה שנהוג אצל האדם הפרטי הממוצע). לאחר שצלחו את ההכשרה הקפדנית, הכנסה שנתית ממוצעת שלהם יכולה להגיע למאות אלפים ועד למליונים שקלים ויותר בשנה".

אז עכשיו אתם הולכים לחלק כסף לאנשים שעד אתמול לא ידעו לסחור. יש כאן סיכון על הכסף.

(צוחק) "אז זהו, שלא. סוחרי הנוסטרו יודעים לייצר תשואות שאף בית השקעות לא יכול להתחרות איתן. בעוד שבית השקעות יודע לייצר, במקרה הטוב, תשואה של 9 אחוז בשנה, צוות פרטי של סוחרים יכול לעשות פי 5, פי 10 מזה ואף יותר. עובדתית, יש גם סוחרים שיודעים לייצר יותר: למעלה מ-100 אחוז תשואה בשנה על תיקי השקעות ענקיים. בארה"ב, להחזיק צי של סוחרי נוסטרו זה דבר שבשגרה. אני מאמין בכוח ובמוח הישראלי. אנחנו עושים את המהלך הזה כדי להמשיך את המהפכה שהתחלנו כבר לפני שנה. זה השלב הבא מבחינתנו".

איפה הקאץ'? נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי.

"ממש לא. ההצעה הזו היא Win-Win. אם התלמיד שלנו יודע לקחת תיק מסחר ולהגדיל אותו באופן משמעותי, הוא מקבל אחוזים מתוך הרווחים שהצליח לייצר. ככה גם התלמיד מרוויח וגם אנחנו כחברה לא נשארים מקופחים. התלמיד מקבל הזדמנות נדירה לסחור על תיק בסדר גודל שלא יכל להגיע אליו לבד. רוצה לומר, לרוב האנשים אין בצד 10,000 אלף דולר בשביל מסחר. ואנחנו כחברה זוכים ליהנות מהפירות שהתלמידים שנכשיר יידעו לייצר".

אתה לא חושש שהם יפסידו לך את הכסף?

"אם היית רואה איזו הכשרה הם עומדים לעבור, גם אתה לא היית חושש. אנחנו לא מחלקים מיליון דולר ביום אחד. אנחנו מלווים את התלמיד, נפגשים איתו, בודקים את התאמתו ומצמידים לו מנהל סיכונים שמלווה אותו ומתקן כשצריך. תיק המסחר של התלמיד יגדל בהדרגה בהתאם לתוצאות שהוא יספק, כך שאנחנו מנהלים את הסיכון שלנו תוך גילוי אחריות".

גיא ברנד מרצה
"סוחר נוסטרו טוב יעבוד על מיליונים, ואפילו מיליארדים". ברנד

מהו פוטנציאל הרווח כאן?

"בהתחלה, פוטנציאל הרווח יכול להיות עד 3,000 דולר על התיק. בשלב השני, עם הגדלת התיק, הרווח יהיה 50/50 ובשלב השלישי, 70 אחוז מהרווח הולך לתלמיד. כמובן, אין כאן שום הבטחה לכסף קל".

ולמה דווקא ביג שוט? מה שונה אצלכם?

"מעבר לזה שתוכנית המימון שלנו היא ראשונה מסוגה ומהפכנית, ביג שוט היא לא רק הכשרה לתלמידים, אלא קהילה.  והאמת? הקהילה הזאת הפכה מזמן למשפחה. התהליך שאנשים עוברים אצלנו, מבחינה אישית, כלומר – ליווי מקצועי, והתפתחותית – הוא דבר שלא נתקלתי בו במהלך הקריירה. עצם העובדה שאנחנו מנטרלים את אלמנט הפחד, כלומר החשש של אותו תלמיד סוחר על הכסף שלנו יורד בצורה דרמטית – גורם לנו לא להתעסק בצד המנטלי שלו. חלק מהסוחרים המתחילים, סוחרים בסכומים של 3000-5000 דולר, אבל זה לא מאפשר להם לעשות שינוי כלכלי אמיתי. כדי לייצר רווח, אתה חייב תיקים גדולים יותר – ואת זה הם מקבלים אצלנו. בנוסף, לא תוכל למצוא בעולם מקום נוסף שבו לפני קבלת החלטה אתה יכול להתייעץ עם מקצוענים שמייצרים אצלך נדבך קריטי לניהול קבלת ההחלטות של הלקוח, רגע לפני שהוא נכנס לפוזיציה. ולמה עוד? כי אנחנו בביג שוט באמת כבר עשינו את זה. את כל זה צריך לראות מקרוב כדי להאמין".

אז מה אתה הולך לעשות עכשיו?

צפה בהדרכה המיוחדת שהכנו במיוחד למתעניינים בתוכנית המימון שלנו. 

בהדרכה אנחנו מלמדים אסטרטגיית מסחר ייחודית שבזכותה הסוחרים שלנו מייצרים רווחים של 5 ספרות בחודש. בכל פעם נפתח מחזור של 20 תלמידים. ממש עכשיו, אנחנו בפתחו של מחזור חדש ופרטים נוספים אפשר לקבל כאן.

אם אתה רוצה להצטרף לתכנית המימון שלנו, אתה חייב לצפות בהדרכה. זהו שלב המיון הראשוני. אחרי שתצפה בהדרכה, תצטרך לענות על שאלון קצר שאורך המענה עליו הוא כארבע דקות.

לאחר מילוי השאלון, נחזור אליך רק במידה ואתה מתאים לתכנית המימון שלנו.

כדי לעבור לשלב #1 ולצפות בסרטון ההדרכה, מלא את הפרטים בטופס המצורף למטה

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן