+BigShot מופעל להתנתק?

נחשף: מהי הטכנולוגיה הסודית שהחברות הגדולות רודפות אחריה?

שתף כתבה

עכשיו, אחרי שגילינו מהי, הכל הרבה יותר פשוט

תוכן עניינים

המיליארדר אילון מאסק סיפר לאחרונה כי בקרוב כל מכוניות החשמל של החברה שלו, טסלה, יופעלו על ידי נהיגה עצמית. בעוד החברה שלו מנווטת את תעשיית הרכב, גם התקשורת לא מפסיקה לעסוק בכל הנוגע לחברה. אבל יש סיפור אחד שהם לא מספרים לנו – 

הדובדבן האמיתי שאחריו רודפות טסלה ומאות חברות אחרות בתחום.

לפני שאתה שואל, אז לא – לא מדובר ברעיון המכוניות עם הנהיגה העצמית. אלה, כך מתברר, יכולות להיות כמעט חסרות משמעות בהשוואה לטכנולוגיה הבאה.

ובכן, שוק הנהיגה העצמית העולמי אמור להגיע לקצב של 42 מיליארד דולר עד שנת 2025 – כך על פי התאגיד הבינלאומי לייעוץ אסטרטגי, בוסטון קונסולטינג גרופ.

ומהי הטכנולוגיה שאנחנו מדברים עליה, זאת שתאגיד הייעוץ העסקי מקינזי ושות' מאמינים שהשוק שלה יגלגל 19.9 טריליון דולר? מהי הטכנולוגיה הגדולה פי 452 ממכוניות בנהיגה עצמית? הטכנולוגיה שחברת הייעוץ העסקי אקסנצ'ר אומרת כי 87 אחוז מהצרכנים אפילו לא מבינים מהי בכלל?

או במילים אחרות: מהי ההזדמנות שמציעה החברה הזאת, אותה אחת שהולכת להיות כל כך גדולה עד שחברות כמו סיסקו ואינטל מתקצבות מיליארדים כדי להיות חלק ממנה?

כמו שאמרנו קודם, 87 אחוז, 7 מתוך 8 אנשים ברחוב, לא רואים מה הם מפספסים. זו שהופכת להזדמנות ענקית עבור המשקיעים הפרטיים, במיוחד אם הם נכנסים לפני כל השאר. 

הטכנולוגיה הזאת, כך מתברר, הוצגה בתכנית הכרישים ברשת ABC האמריקאית, שם שלוש נשות עסקים צעירות הפכו את הכריש לעשיר ביותר בתכנית, בהצעה של 30 מיליון דולר, לא פחות. היום, הטכנולוגיה הזאת שווה פי 20 מההצעה הראשונית. אז מדוע הם עשו את זה ומה הכריש המיליארדר הזה ידע שאחרים לא ידעו לפניו?

נראה שאנחנו יודעים בדיוק את התשובה. הטכנולוגיה, שכונתה בעבר כ"גדולה יותר מהאינטרנט", כבר מכה גלים. למעשה, זו הטכנולוגיה שעומדת מאחורי מה שעושה אמזון. ככל שהטכנולוגיה הזו הופכת פופולארית יותר, גם סיסקו ואינטל יחפשו את הנתחים שלהן בעוגה. השאלה שעולה היא מה צריך לעשות כדי לזהות אותה.

ולכן, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות עכשיו.

שוק ההון, כמו שכבר הבנת, מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. כל משקיע חכם יודע שזאת האלטרנטיבה הטובה ביותר. 

אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה הבאה שבה אפשר להשקיע, או במילים אחרות: באיזו מניה נוכל להשקיע ולייצר רווח גבוה בטווח הקצר ומהי הטכנולוגיה הזאת שאנחנו מדברים עליה?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך לאתר את הטכנולוגיה הבאה, את ההזדמנות הבאה, שבעזרתה תוכל לייצר רווח.

שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! אם אתה רוצה לדעת כיצד להשקיע ולזהות את המניה הבאה, כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן