+BigShot מופעל להתנתק?

בגיל 25, מייסד לומינאר הפך למיליארדר הצעיר בעולם

מניית החברה עלתה ב-64 אחוז ביומיים הראשונים שלה בוול סטריט. לאוסטין ראסל, שייסד אותה בגיל 17, יש מניות בשווי 3.3 מיליארדר דולר ושיתוף פעולה פורה עם מובילאיי. בזמן שאנשים שואלים איך מתחילים לסחור בשוק ההון, הנה סיפור מעורר השראה

שתף כתבה

מנכ"ל לומינר טכנולוג'יס
מנכ"ל לומינר טכנולוג'יס

תוכן עניינים

מניית חברת לומינאר (LAZR) עלתה בימים האחרונים לכותרת בארצות הברית, אחרי שהחלה להיסחר בארצות הברית, זינקה ביותר מ-36 אחוז ביום אחד ובסך הכל רשמה קפיצה מרשימה של כ-64 אחוז ביומיים הראשונים שלה בוול סטריט. שוויה קפץ ליותר מ-10 מיליארד דולר, אבל את העניין המרכזי ריכז המנכ"ל הצעיר שלה, אוסטין ראסל, שייסד את החברה ב-2012 כשהיה בן 17 בלבד – אוסטין ראסל. בזמן שאנשים חושבים איך מתחילים לסחור בשוק ההון בגיל צעיר, מייסד החברה הפך למיליארדר הצעיר בעולם כאשר שווי מניותיו בחברה הגיע לכדי 3.3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כיום 350 עובדים במטה בארצות הברית ובמינכן. למעשה, מדובר במתחרה של אינוויז הישראלית.

לאחרונה פרסמה חברה מובילאיי כי החליט לבחור בחברת לומינאר מקליפורניה כספקית השלב הבא של פיתוח ובדיקות מערכת הנהיגה האוטונומית שהיא מפתחת. על פי הסיכום בין הצדדים, מובילאיי תעשה שימוש בחיישנים של החברה בפיילוט של שירות ניידות שהיא מתכננת להקים בעולם, בין היתר בתל אביב, אבל גם בפאריס ודובאי. החיישנים שלה נמכרים במחיר זול, של פחות מ-100 דולר ליחידה.

למובילאי ישנה מערכת שנקראת "יתירות אמיתית", הבנויה על שתי מערכות אוטונומיות: מערכת שמבוססת על חיישנים ושידור מכ"ם ומערכת נוספת, פופולארית יותר, שמבוססת על מצלמות. כל מערכת מסוגלת להוביל לנסיעה עצמאית של הרכב. מערכת המכ"ם אמורה לשמש כגיבוי למערכת המצלמות הפופולארית יותר. כיום, לחברה ישנם הסכמים עם 50 יצרני רכב. בחודש אוקטובר הודיעה החברה כי חתמה על הסכמים כאלה עם חברת המשאיות דיימלר וכן עם וולבו, הונדה, טויוטה ויונדאי.

לומינאר מבססת את המערכת שלה על שימוש בקרן לייזר ועושה שימוש במראות תנועתיות בשני צירים נפרדים על מנת לסרוק את השטח. "לאחר יותר משנה של עבודה משותפת, אנחנו נלהבים ששיתוף הפעולה הפך פורמלי", אמר ראסל בן ה-25.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

גם אתם שואלים איך מתחילים לסחור בשוק ההון?

אם לחצתם כאן למעלה, כבר עשיתם את הצעד הראשון בדרך לשם. בזמן שאנשים רבים המתינו לתחילת המסחר של לומינאר בוול סטריט וגרפו לא מעט כסף, ממש מעבר לפינה ישנה הזדמנות לעשות עוד ועוד כסף באמצעות זיהוי המניה הבאה שתייצר עבורכם רווח. איך עושים את זה? מתחילים בקריאת האיבוק החינמי שלנו, שיכול לגרום לכם להבין מה הצעדים הראשונים שאתם צריכים לעשות ואיך מתחילים לסחור בשוק ההון. בהצלחה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן